House

Cara Menjadi Ahli Shaklee Dan Kelebihannya


Salam semua.. Hari ni suka untuk saya memaparkan cara untuk menjadi ahli Shaklee dan menjadi sebahagian dari keluarga Mommy Iskandar.. Kepada pelanggan saya yang berminat menjadi ahli, anda akan dapat menikmati istimewa. Caranya? Sila lihat di bawah ya..

 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee ?

  • Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM79.50 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM 700) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 867141 sebagai sponsor/upline.

Yuran keahlian Shaklee

  • Pendaftaran ialah RM68.90 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10.60 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM79.50 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).

Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee.

  • Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

  • Benar, tak perlu maintain point atau wajib membuat ada pembelian.

Apa kelebihan menjadi ahli?

  • Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
  • Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.
  • Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).
Apa kelebihan mendaftar ahli dengan Mommy Iskandar?
  • Kami akan memberi anda ACCESS ke dalam FB TERTUTUP BISNES kami.. di mana hanya ahli sahaja yang boleh masuk ke group ini. 
  • Dalam Group ini, anda akan diajar dan didedahkan CARA MARKETING ONLINE, RAHSIA BERJAYA DALAM BISNES ONLINE, INFO DAN CARA PENGAMBILAN PRODUK, ASPEK TEKNIKAL DALAM MENGENDALIKAN BLOG DAN FB serta banyak lagi.
Berminat?? Sila hubungi saya di farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302.
Anda juga boleh terus mendaftar keahlian dengan mengisi BORANG DAFTAR AHLI. (Sila buat bayaran dulu sebelum isi borang ya.. Tq)

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

7 comments on “Cara Menjadi Ahli Shaklee Dan Kelebihannya

  1. Salam, klu bt pmblian RM650 bermakna free mmber kan n berpeluang mmbuat pmblian dgn potongan 15% utk sume brgan.. cm berminatlh..skrg sy sdg mngndg msuk 2bln..hrp boleh suggest klu sy nk jadi mmber produk yg mna harus sy pilih n untuk mnyusu skli agar dpt susu yg banyk nnti Insya-Allah.

    Wasalam..

    • Salam Fatin.. untuk pregnant sebaiknya ambil set A iaitu vitalea, vitamin B, dan vitamin C. Set ni dah lengkap dengan zat besi dan asid foloc yg penting utk ibu mengandung. Dan sgt digalakkan amik tambahan kalsium kalau ada budget. Join la member, dapat nikmati harga ahli, fatin dapat bonus dr Shaklee dalam btk cash. Best kan?

  2. aida on said:

    salam….
    dulu sy pernah jd ahli shaklee….tp x buat bisnes coz xde modal. upline saya selalu paksa beli barang sb nk kejar rangking.
    saya nak beli dn nk mkn sendiri jer….minat juga buat bisnes sb nak share kebaikan vit shaklee ni.
    sy x nk kejar rangking.
    sy boleh ke register balik bawah awk, sy join dl dah 8 thn kot.
    tlg reply kt email sy yer….

  3. hidayah on said:

    saya baru mencuba ESP + Set B… bila baby dah 1tahun 2bulan nie rasa susu macam makin kurang..mase mule2 memang meriah bl pam.. tp sekarang sikit dah merudum..baru terjumpa pasal produk shaklee ni..rugi ase nya tak ambil awal2… 🙂 kalau nak apply jadi ahli macam best je…boleh tambah pendapatan sendiri di samping dapat diskaun utk kegunaan sendiri… 🙂

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: