House

ESP dan Alfalfa Milkbooster Terbaik!


Salam semua.. hari ni saya nak menjawab pertanyaan ramai customer. “Kalau saya nak milkbooster sahaja, tak nak vitamin lain, mana yang terbaik? Sebab saya ni jenis tak berdisiplin..bimbang banyak-banyak tak makan pula..” Haa.. ramai tau tanya saya soalan ni, so hari ni saya nak jelaskan, ESP dan Alfalfa adalah milkbooster terbaik untuk semua ibu menyusu!

 

Jadi bagi ibu-ibu yang nak suplement yang simple tapi cukup berkesan, ambil ESP dan alfalfa ya.. InsyaAllah kesannya memuaskan hati. Cuma yang penting pam mesti konsisten, setiap 2-3 jam sekali, jangan skip jadual pam pula. Dan pastikan pengambilan air kosong 3-4 liter air ya.

 

Kenapa ESP dan Alfalfa milkbooster terbaik?

 

esp+alfalfa

 

 

  • ESP merupakan protein terbaik yang penting dalam penyusuan ibu. Antara komponen utama penyusuan ialah protein, jadi bila protein cukup, susu juga akan meriah..
  • Alfalfa pula merupakan milkbooster yang tak kurang hebatnya. Gabungan alfalfa dan ESP memang memberi kesan yang hebat!
  • ESP dan alfalfa bukan sahaja bertindak sebagai milkbooster, tetapi juga boleh mencantikkan kulit anda dan membantu mengawal masalah keputihan jika ada!

 

Tak percaya? Jom tengok testimoni di bawah..

 

Testimoni 1: Stok Susu 100 Packs Dalam Freezer Dengan ESP dan Alfalfa!

 

ESP+Alfalfa 100 pek stok

 

 

Testimoni 2: Stok Banyak dan Badan Kembali Langsing Dengan ESP + Alfalfa

 

 

alfalfa+esp badan slim dan susu byk

 

 

Seronok je hati ibu kalau dapat simpan stok banyak macam ni kat rumah kan? Dan yang bestnya, bukan sekadar susu meriah, kulit semakin cantik, berat badan pun semakin langsing dan tiada lagi keputihan. Tak rugi mencuba tau.. Sememangnya ESP dan alfalfa milkbooster terbaik!

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: