House

Hilang 7 Kg Dengan Set Slimming Breastfeeding!


Salam semua.. hari ni saya nak berkongsi dengan anda kegembiraan customer saya yang telah mencuba Set Slimming Breastfeeding. Alhamdulillah, rata-rata berpuas hati dan mendapat kesan yang memuaskan.

Apa menariknya set ini, ia sangat sesuai untuk ibu menyusu yang ingin kuruskan badan. Ye lah.. walaupun sedang menyusu, nak juga jaga badan kan..nanti abang pandang orang lain pulak.. hehe.. Dan yang pastinya, set ini SELAMAT diambil oleh semua ibu menyusu, dan mempunyai MILK BOOSTER juga. Jadi tak adalah risau susu merudum ya..

Sepintas lalu, ini yang ada dalam Slimming Set Breastfeeding Shaklee:

  • Lecithin / Omega – Untuk memecahkan lemak (Omega mempunyai kesan yang lebih power berbanding lecithin)
  • Alfalfa / Herblax – Untuk membuang lemak yang telah dipecahkan tadi, dan juga bertindak sebagai milk booster
  • ESP – Protein soya yang membantu memberikan rasa kenyang dan juga membantu pembakaran kalori. Dan untuk makluman, ESP merupakan milk-booster terbaik kami.

 

Sekarang, jom kita tengok testimoni pengguna:

 

 

 

 

Alhamdulillah, bestkan. Untuk testimoni pertama, sebelum ni Pn Azizah memang jenis susah nak turunkan berat badan walaupun 1  kg. Tapi dengan Shaklee dapat turum 7 kg! banyakkk tue.. Pn Fiza pula, dapat turunkan 2-3 kg dalam masa sebulan walaupun bersalin caesar.  Yang paling penting, set ni berkesan dan SELAMAT untuk semua ibu-ibu menyusu ya..

Sila klik DI SINI untuk melihat lebih banyak testimoni set slimming ya..

Kepada anda semua yang nak kuruskan badan, tunggu apa lagi? Hubungi saya untuk medapatkan Slimming Set Breastfeeding nie. Call saya di 019-6657 302 / email farahshoppe@gmail.com / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ untuk chat secara terus dengan saya ya..

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: