House

Marhaban Ya Ramdahan..Siapkan Diri Menjalani Ibadah Puasa.


Alhamdulillah.. esok kita akan berpuasa. Syukur kerana Allah masih panjangkan usia untuk bertemu Ramadhan kali ini. Bulan yang Allah himpun di dalamnya rahmah (kasih sayang), maghfirah (ampunan), dan itqun minan naar (terselamatkan dari api neraka). Mudah-mudahan kita semua dapat menjalankan ibadah puasa tahun ini dengan penuh keberkatan dan keimanan.

Untuk ibu meyusu dan mengandung, bulan puasa memberi cabaran yang lebih berbanding orang lain. Memanglah Allah dah memberi rukhsah berpuasa untuk dua golongan ini, tapi andai diberi pilihan untuk berpuasa penuh dan menggunakan rukhsah, saya pasti ramai ibu yang memilih untuk berpuasa penuh. Tapi bagaimana caranya?

Sejujurnya pengalaman saya sendiri menyusukan anak ke-2 tiga tahun lepas, memang mencabar. Tengah hari saya dah memasak juadah berbuka sebab menjelang petang badan saya lemah-selemahnya. Tangan menggeletar dan tak ada daya lah nak buat kerja.. Baring je sementara tunggu masa berbuka.

Berbeza dengan tahun lepas, menyusukan anak ke-3, saya dapat menjalani ibadah puasa dengan tenang dan bertenaga. Rahsianya? saya mengambil supplement Shaklee.. Alhamdulillah saya kekal bertenaga dan tak ada meggeletar tangan mahupun rasa lemah yang teramat sangat. Masa tu syukur sangat sebab Allah memudahkan saya menjalani ibadah berpuasa melalui Shaklee. Alhamdulillah puasa saya penuh tahun lepas,dan tak pening kepala nak mengganti puasa tahun ini.

Jika anda berminat mencuba supplement Shaklee, ini cadangan saya..

1) Untuk Ibu Mengandung: Ambil Eu-Four Set + Performance Drink

2) Untuk Ibu Menyusu: Ambil Eu-Four Set + ESP + Performance Drink

3) Untuk Kanak-Kanak Yang Sedang Belajar Berpuasa: Ambil Mealshake + Performance Drink

4) Untuk Semua Individu (selain yang disebutkan di atas): Ambil Eu-Four Set + Performance Drink

 

Nampak macam banyak, tapi tak banyak pun.. Jika anda seorang yang sering letih dan tak bertenaga di petang hari berpuasa, cubalah supplement Shaklee. Jka budget anda terhad, boleh hubungi saya dan saya akan adjust mengikut budget anda ya..

Ini testimoni seorang pengguna Eu-Four Set + ESP dan kesannya masa berpuasa..

 

 

Alhamdulillah,walaupun berpuasa dan menyusukan anak, beliau masih bertenaga dan tetap dapat membawa balik 18 oz susu yang dipam. Supplement yang diambil ialah Eu-Four Set dan ESP ya..

 

Kepada anda di luar sana yang berminat mengambil Supplement Shaklee, sila

Call / Whatsupp saya: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya Farah Alias Biz Biz untuk chat secara terus dengan saya..

MENANTI SEMUA CUSTOMER MOMMYISKANDAR.COM, DAN TIPS PENYUSUAN BESERTA KONSULTASI PERCUMA JUGA AKAN DIBERIKAN PADA ANDA! SELAMAT BERPUASA SEMUA..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: