House

Mencari Pengedar Shaklee di Sarawak


Alhamdulillah, selepas 3 tahun bersama Shaklee, MommyIskandar  telah melebarkan sayapnya seluruh semenanjung, Sabah, Sarawak dan Indonesia. Namun, permintaan yang tinggi di Sarawak, menyebabkan kami mahu mencari pengedar Shaklee di Sarawak lebih ramai lagi.

 

Siapa yang tinggal di Sarawak dan menggunakan produk Shaklee?

 

Sangat rugi jika anda menggunakan produk Shaklee, berada di Sarawak, tetapi tidak mahu mendaftar ahli.

 

Kenapa rugi? Sebab permintaan di Sarawak sangat tinggi. Pengedar pula masih belum ramai di sana. Jika anda berminat menjana wang tambahan, inilah masanya untuk anda mendaftar menjadi pengedar Shaklee di Sarawak.

 

Kami mencari pengedar Shaklee di Sarawak yang ingin menambah pendapatan, ingin membantu keluarga atau mereka yang ingin merubah nasib keluarga.

 

Keterlaluankah kalau saya katakan, kami pengedar Shaklee hanya jana income dari rumah bersama anak-anak?

 

Bunyi macam senang, tapi hakikatnya tidaklah sangat mudah. Dan tidak pula sangat susah. Kenapa tidak mudah? Kerana kita masih perlu berusaha mengembangkan bisnes, bezanya kita berbisnes dari rumah. Tidak pula sangat susah, kerana jiwa dan hati keibuan kita lebih tenang kerana dapat menguruskan anak-anak walaupun rancak berbisnes dar rumah.

 

Tak kira sama ada anda bekerja yang ingin bisnes part time, surirumah mahupun pelajar yang ingin menambah pendapatan, peluang jana income di Sarawak sangatlah besar. Kami akan bantu anda dan bisnes anda berkembang, dengan jalinan group kami yang ramai di sana.

 

Berminat jana income dengan Shaklee? Call / Whatsupp 019-6657 302 untuk makluman lanjut.

 

Untuk makluman, kami ada di Kuching Sarawak pada 31 October 2014 – 2 November 2014 untuk sesi coaching bersama leader-leader kami di sana!

 

Hubungi kami sekarang juga! 019-6657 302

 

 

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: