House

Mula-mula 2 Oz, Sekarang 10 Oz!


Alhamdulillah.. Ini testimoni yang dikongsi sendiri oleh Pn Liza.. Menurut beliau, sebelum mula Shaklee susu yang beliau pam hanya dapat 2-3 oz jer.. Bila start ambil Shaklee, susu meningkat ke 8 oz. Dan sekarang ni susu beliau dah meningkat ke 10 oz! Peningkatan yang ketara dalam masa tak sampai sebulan.. Alhamdulillah..syukur.. 

Untuk makluman semua,  sekarang ni Pn Liza dah dapat menyusukan semula anak sulungnya, Amna yang berusia 1 tahun 5 bulan. Dulu Amna dah mula minum susu formula.. Tapi sekarang Alhamdulillah Amna dah dapat berkongsi susu dengan adiknya..

Memang seronok sangat dengar, dan Pn Liza sendiri sangat teruja sebab dapat menyusukan kedua-dua anaknya walaupun dia bekerja. Biasanya dilema ibu yang ada anak rapat-rapat ni, mesti rasa bersalah kat anak sulung, sebab tak dapat menyusukan lama. Ye la..baby dah ada..agak sukar nak menyusukan kedua-duanya. Tapi, Pn Liza dikurniakan lebih rezeki oleh Allah melalui penemuannya dengan Shaklee.. Alhamdulillah..Rezeki Allah untuk Amna dan Ammar.

Jom tengok sendiri testimoni yang dikongsi oleh Pn Liza.. 

Terima kasih untuk Pn Liza kerana berkongsi testimoni ini. Mudah-mudahan ramai ibu-ibu di luar sana yang bersemangat menyusukan anak-anaknya walaupun bekerja.  Untuk makluman semua, Pn Liza mengamalkan Eu-Four Set, boleh klik SINI untuk info lanjut. Dan bagi yang ingin membeli melalui credit card, boleh klik SINI

Sila hubungi saya untuk harga dan konsultasi percuma ~ farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 comments on “Mula-mula 2 Oz, Sekarang 10 Oz!

  1. Alhamdulillah…Dgn keizinan Allah, produk shaklee sgt2 membantu. ‘oga terus dipermudahkan urusan bila dah naik kije nanti.. tq farah coz sentiasa bg nasihat n smgt utk sy lebih yakin dgn shaklee 🙂

    • Sama2.. terima kasih liza sebab sudi share testimoni dgn ibu-ibu lain di luar sana..Usaha Liza sebenarnya, farah cuma membantu mana yang boleh.. Semoga rezeki amna dan ammar makin bertambah2..mudah2an.. Amin..

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: