House

Rahsia Intim Bersama Suami..


Hubungan intim suami isteri adalah antara isu penting yang perlu dititikberatkan dalam rumahtangga. Bukan sekadar melepaskan batuk di tangga, hubungan intim perlulah dilakukan dengan penuh rasa cinta dan kasih sayang. Lazimnya awal perkahwinan, semuanya indah belaka, namun selepas bersalin atau anak berderet, mesti keintiman semakin kurang akibat beberapa faktor.

 

Antaranya faktornya, isteri semakin dingin akibat perubahan hormon yang berlaku selepas bersalin, badan yang sering letih dan lesu, suami yang stress dengan masalah tempat kerja dan beberapa faktor lain seperti masalah dalaman suami isteri dan pemakanan juga mempengaruhi. Justeru, jika anda dan suami mengalami masalah ini, cepat-cepatlah mengambil tindakkan sewajarnya, jangan sampai berlarutan. 

 

Apakah langkah yang boleh diambil? Berikut ialah rahsia intim suami isteri:

  1. Mengawal emosi dan tekanan masing-masing supaya tidak membawa masalah pulang ke rumah
  2. Senaman banyak membantu masalah dingin seks wanita. Wanita boleh mengamalkan rutin senaman misalnya aerobik kerana regangan dilakukan dapat memberi kesan positif kepada tubuh badan malah setiap pergerakan senaman itu mempraktikkan pengamalan pengecutan otot faraj atau dikenali juga sebagai `Kegel exercise’. Senaman sebegini dapat membantu menguatkan otot di pelvik justeru, cengkaman otot ini menjadi kuat sekali gus dapat memberi kesan orgasma yang amat memuaskan kepada pasangan serta wanita itu sendiri.
  3. Faktor pemakanan juga sangat mempengaruhi. Antara pemakanan yang membantu:
               – Coklat
               – Pisang
               – Badam
               – Buah Avocado
               – Mangga, Starwberri dan Peach
               – Bawang Putih
               – Telur
        4.  Supplement juga perlu bagi mereka yang sibuk, yang tidak dapat mengamalkan pemakanan yang mampu membangkitkan selera intim mahupun melakukan senaman, supplement adalah pilihan yang paling tepat. Dua supplement yang sangat membantu ialah alfalfa dan juga vitamin E.
               
 
 
Apa fungsi Alfalfa dan Vitamin E?
 
Alfalfa membantu menyelesaikan banyak masalah dalaman wanita, di mana ia juga bertindak sebagai pelincir semulajadi semasa bersama dan mengelakkan masalah kering ketika bersama. Vitamin E pula dipanggil ‘Vitamin Cinta' kerana ia membantu meningkatkan mood untuk selalu bercinta di antara suami dan isteri! Tak percaya? Jom tengok REAL testimoni customer yang pernah mencuba..
 
 
 
Testimoni Alfalfa:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Testimoni Vitamin E:
 
 
 
 
 
 
Bestkan tengok testimoni mereka.. Semestinya anda juga akan mengalami perkara yang sama, lebih-lebih lagi jika anda gabungkan dua supplement ini bersama. Suami dan isteri dua-dua pun boleh ambil.. ibu mengandung je tak boleh. Cubalah, hasilnya memang SUPERB! Comfirm suami pun bertambah sayang.. Tak mau lemau-lemau ya..
 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: