House

Rahsia Payudara Montok dan Anjal


Seiring dengan usia, seorang wanita menyedari aset berharganya semakin kurang menarik. Adakah kerana kehamilan? menyusukan? atau faktor usia itu sendiri? Apakah rahsia payudara montok dan anjal ?

 

Antara penyebab utama payudara menjadi lembik dan kendur ialah kehilangan kolagen dalam badan. Seiring pertambahan usia, kolagen dalam badan semakin berkurang. Ini menyebabkan kulit dan payudara kita semakin kendur. Dan untuk makluman anda, seawal usia 26 tahun, kolagen dalam tubuh kita dah menyusut 15%! Patutlah payudara pun turut sama menyusut kan!

 

Antara punca lain yang mempengaruhi ialah kehamilan, perubahan berat badan dari gemuk ke kurus dan pemakaian coli yang kurang tepat saiznya. Dah tau masalah utama, apa yang perlu kita lakukan untuk mendapatkan kembali payudara yang cantik?

 

Rahsia payudara montok dan anjal ialah dengan pengambilan suplement. 2 suplemen yang dikenalpasti membantu payudara lembik dan kendur ialah:

  • Shaklee Collagen Powder – Mencukupkan keperluan kolagen dalam badan yang menurun secara drastik dengan peningkatan usia. Umur 26 tahun dah hilan 15% kolagen, kalau umur 40 tahun, agak-agaknya berapa peratus kolagen hilang dalam badan kan?
  • Protein ESP – satu keperluan asas untuk sel yang sihat dan menyediakan kolagen kepada tisu badan supaya kukuh dan tegang

 

Bagi yang tidak menyusukan anak, saya amat galakkan anda ambil kedua-dua suplemen di atas. Namun bagi yang menyusu, anda hanya perlu ambil ESP sahaja kerana Collagen Powder tidak digalakkan bagi ibu menyusu. Walaubagaimanapun, gabungan keduanya sangat perlu untuk mendapatkan hasil yang superb!

 

Berikut ialah testimoni pengguna yang berpuas hati..

 

 

payudara1

 

payudara2

 

 

 

Alhamdulillah, ramai yang telah mengamalkannya dan berpuas hati dengan kesannya? Anda yang mengalami masalah payudara kendur, dan ingin montok dan anjal seperti muda-muda dulu, jom cuba ESP dan Collagen Powder. Memang berbaloi!

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar untuk mendapatkan updates dan pelbagai INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: