House

Sakit Pinggang dan Lenguh Kaki?


Assalamualaikum buat semua pembaca MommyIskandar.Com..

 

Semoga anda semua sentiasa sihat dan fit! Tak ada selsema, sakit-sakit badan, sakit-sakit pinggang.. Semua sihat sokmo. Eh eh.. ada yang sakit pinggang? Lenguh kaki? Ha.. meh baca artikel saya kali nie..

 

Entry kali ni nak share tentang sakit pinggang dan lenguh kaki yang sering dialami oleh mereka yang telah berusia. Oppss.. bukan yang berumur je sakit pinggang dan lenguh kaki ni tau, kita yang muda-muda ni pun sama..

 

Sakit pinggang dan lenguh kaki lazimnya dialami oleh mak ayah kita yang telah berumur. Selain daripada itu, ibu mengandung juga sering mengalami masalah ini kerana membawa berat berlebihan semasa mengandung. Namun, bagi yang muda belia, segak tampan, kenapa pula boleh terjadinya sakit pinggang dan lenguh kaki?

 

Punca utama tak lain dan tak bukan kerana kurangnya kalsium.. Siapa sini yang setiap hari mengambil 4 gelas susu secara konsisten?

 

Saya pasti dalam 10, mungkin seorang je yang jawab ‘Ya'.

 

Yang lain? 1 gelas, 2 gelas atau pukul rata boleh kata hampir semua tak minum susu. Betul tak?

 

Bila kita tak minum susu, tiada kalsium dibekalkan kepada badan kita. Ini akan menyebabkan kita merasa sakit belakang, sakit dan lenguh lutut dan kaki, kebas-kebas, kejang dan banyak lagi tanda-tanda yang badan mengalami kekurangan kalsium.

 

Justeru, cara mengurangkan masalah ni mudah je.. Ambil kalsium Shaklee atau lebih dikenali dengan Ostematrix. Ostematrix ialah rumusan khas dan semulajadi untuk membekalkan kalsium dalam badan. Bukan sahaja kalsium, dalam 1 tablet Ostematrix ini turut mengandungi magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Semua nutrien ini perlu diambil untuk meningkatkan penyerapan kalsium oleh tubuh dan mengelakkan endapan sesetengah mineral.

 

Sebab itulah kalsium Shaklee atau lebih dikenali dengan Ostematrix ini sangat berkesan dan tiada kesan sampingan!

 

Berikut ialah antara testimoni pengguna Ostematrix yang berpuas hati dengan produk kami

 

Ostematrix Shaklee

 

 

Ostematrix Shaklee

 

 

Alhamdulillah, bukan sahaja sakit pinggang dan lenguh kaki berkurang setelah mengamalkan Ostematrix Shaklee ni, letih-letih badan pun tiada dan tidur pun lebih lena. Badan yang demand tak boleh tidur di atas toto pun, sekarang dah tak ada masalah. Best kan Ostematrix ni?

 

Pada yang berminat nak mendapatkan Ostematrix ni, boleh hubungi saya ya. Sebotol cuma rm 61 sahaja, mengandungi 120 tablet. Murah je kan.. Oh ya, kalau mak ayah anda mengalami sakit pinggang atau lebguh kaki ni, jangan lupa hadiahkan mereka sebotol ya..

 

Untuk lebih banyak testimoni, sila klik DI SINI

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: