House

Set Bersalin Shaklee Bahaya?


Set bersalin Shaklee merupakan antara set bersalin yang meletup-letup di pasaran. Ramai yang telah menggunakannya dan memberikan ‘feedback' yang sangat baik, dan ada juga yang mengatakan set bersalin Shaklee ni bahaya. Betul ke Set Bersalin Shaklee bahaya?

 

Macam tak percaya je.. betul ke? Betul ke Set Bersalin Shaklee bahaya?

 

Kalau tanya saya, memang lah set bersalin Shaklee ni sangat bagus dan berkesan, memang tak dapat dinafikan sebab saya sendiri menggunakannya selepas melahirkan anak ke-4 saya secara pembedahan 9 bulan yang lalu. Tapi pada masa yang sama saya juga tak nafikan yang set bersalin Shaklee ni ada juga bahayanya..

 

Kalau nak tau, ni sebab kenapa saya cakap Set Bersalin Shaklee bahaya?

  • Sebab bila ambil set bersalin ni, badan rasa sihat dan bertenaga. Akibatnya ibu-ibu aktif dan tak tahu nak berehat. Ada yang sampai kena marah dengan ibu mereka sebab boleh pula menguruskan kerja-kerja rumah.
  • Ada yang awal-awal dah langgar pantang. 2 minggu bersalin pun dah melangkah keluar rumah dengan alasan nak beli barang baby.. Isk..isk.. tau lah badan rasa sihat mommy, tapi berpantang kena jaga tau..
  • Jalan laju je, tak reti jalan perlahan. Kalau dulu, sampai 30 hari pun jalan masih rapat-rapat je sebab luka jahitan bawah tu masih belum sembuh sepenuhnya. Ni siap ada yang dah pakai seluar jeans lagi..
  • Pengalaman saya operation pula, lepas 3 minggu jahitan dah sembuh dan badan pun kuat. Cukup sebulan saya dah keluar rumah, akibatnya luka jahitan sedikit tertetas sebab tak sedar diri yang badan tu masih belum betul-betul kuat. Pengajarannya bagi yang operation, masih perlu berpantang betul-betul sebab hakikatnya luka pembedahan tu betul-betul sembuh selepas 6 minggu ya.
  • Bahaya lain, susu akan mencurah-curah dan payudara bengkak kalau tak pam. Jika tak nak bengkak susu, ESP tu kena kurangkan sedikit dosnya
  • Dan bersedia jadi macam anak dara semula, sebab set bersalin Shaklee bantu anda bakar lemak gitu.. Tak percaya, lihat testimoni di bawah nie.. hilang 11 kg dengan Set Bersalin Shaklee

 

 

Set Berpantang Shaklee Bahaya?

 

 

Set Bersalin Shaklee Bahaya?

 

 

Bahaya yang saya maksudkan, bukanlah betul-betul bahaya, tapi bahaya sebab ibu-ibu semua perasan ‘sangat sihat' dan tak mahu berpantang betul-betul akibat set bersalin Shaklee sangat bagus dan betul-betul berkesan.

 

Pesanan saya buat ibu-ibu yang berpantang dengan set bersalin Shaklee ni, walaupun badan rasa sihat dan kuat, luka pun dah sembuh, tapi berpantang lah juga ya sampai cukup 40 hari.. sebab pesan orang-orang tua ada sebabnya. Mungkin sekarang kita tak rasa kesannya, tapi jangka masa panjang siapa tahu kan?

 

Bagi yang nak lihat lebih banyak TESTIMONI, sila klik DI SINI

 

Nak dapatkan produk terbaik untuk ibu berpantang ni? Hubungi saya ya

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: