House

Slimming Set Shaklee


Ramai yang tak tahu sebenarnya Shaklee juga mempunyai set diet yang hebat. Gabungan 3 supplement asas ini, jika diambil secara konsisten memang memberi kesan yang sangat menggembirakan. Walaupun Lecithin sangat terkenal untuk menguruskan badan, namun jika anda betul-betul komited ingin menguruskan badan, silalah ambil tiga produk di bawah ya.. Bagi ibu yang menyusukan anak, sila dapatkan konsultasi dari saya produk mana yang sesuai untuk anda ya..

 

Pertama : Detox

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

 

Apa yang sesuai untuk detox adalah Herblex atau Alfalfa atau Fiber. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa atau Fiber,dan Herblex sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak syorkan Herblex pada ibu2 yang menyusukan anak kerana bimbang jika kesannya akan dapat pada anak. 

Untuk detoks, anda boleh pilih samada Fiber, Alfalfa atau Herblax.. ikut bajet anda. Antara fiber dan herblax..fiber lebih optimum resultnya :..Fiber akan memanjangkan tempoh makanan dalam perut dan memberikan rasa kenyang sepenuhnya. Ia berupaya menyerap lebihan air dan lemak dalam badan.Disamping tu kalau anda makan fiber ni, kerja2 ‘melabur’ akan jadi mudah, usus dicuci sepenuhnya jadi akan elakkan perut buncit, selain berfungsi untuk melancarkan penghadaman.. 

 

Kedua : Protein

Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%. Protein juga mengelakkan berlakunya diet yo-yo, sekaligus menghalang semula kenaikkan berat badan dengan mudah.

 

Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake atau jika anda ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake ni, tapi gantikan dengan Energizing Soy Protein (ESP). (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan) 

 

 

Ketiga : Lecithin

Berfungsi untuk memecahkan lemak2. Lecithin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak….dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah…dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

 

Gabungan ketiga-tiga produk ini sangatlah berkesan dan saya percaya anda mampu mencapai berat badan yang anda inginkan, dengan syarat.. anda mestilah menjaga pemakanan.. Biar beribu harga produk atau slimming centre yang anda pergi, kalau makan tak control tak guna sebenarnya.. Kedua, mestilah minum air banyak sepanjang proses diet dijalankan, 2-3L sehari. Dan ketiga, konsisten ambil supplement nie..InsyaAllah kesannya memang SUPERB!

Berminat mencuba produk ini? Hubungi saya sekarang untuk konsultasi percuma dan harga hanya di mommyiskandar.com ~ farahshoppe@gmail.com / 019-6657302

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

20 comments on “Slimming Set Shaklee

  1. ibu menyusu bby umur 3 bulan bleh amik produk mane? berminat ni

  2. mamamia on said:

    saya ingin tahu harga bagi set slimming yang sesuai untuk ibu yang menyusukan bayi.

  3. nuraini hamdan on said:

    pls pm sye d FB !!!TQ…..

  4. salam..boleh emelkan kpd sy detail n harga utk slimming set utk ibu yg bf baby..mcm berminat..thnk ye..

  5. salam….sy bakal melahirkan anak pd akhir Apr ini…. plz suggest kat sy product yg sesuai untuk sy menguruskan semula badan dan membanyakkan susu badan……complete dgn quatation skali yer….tq so much

  6. chinta on said:

    tuk lelaki leh x?

  7. seriyana on said:

    salam akak, sya fully BF baby sya yg da umo 1 thun..bleh tak pm kan harga kt sya..tq

  8. mieera on said:

    salam…nt tahu harga slimming set dan aturan pemakanan set ini.saya dah ada alfafa sbb untuk milk booster…apa yg perlu saya tambah untuk slim ni’

  9. Elieza on said:

    Assalamualaikum……

    Saya baru melahirkan anak 4 bln yg lepas melalui pembedahan.sekarang umur anak saya 4 bln & saya memberi susu badan.berat badan sy sblm mengandung 43kg tapi sekarang 50kg.sy ada mslh sembelit & sukar membuang air besar.susu badan sy juga kurang & ini menyebabkn sy memberi susu formula pd anak sy.sy ingin nasihat dr pn farah produk apa yg sesuai utk sy kembalikan berat badan asal.

  10. pm me price for slimming set shaklee @ ESP..tq

  11. mama danial on said:

    boleh bg tau sy x mcm mane nk mkn licithin n alfalfa???alfalfa dlu atau licithin dlu??lps mkn tau sblom mkn??

  12. suriani on said:

    tolong email (FB) harga sliming set utk ibu menyusukan baby. tolong suggest apa yg patut saya ambil. baby sy dh 6 mnth. thanks ya.

  13. dina on said:

    saya nak tanya set slimming yang biasa bukan untuk ibu mengandung. berapa yea?

  14. nor azimah on said:

    salam.
    sy dr jb..nak tanya sikit..sy sedang mengandung 7 bulan.due awal oktober ni.sy berminat dgn set shaklee ni.tp xtahu y mana set y patut ambil. sy nak complete semua termasuk nk kuruskan badan lepas bersalin nt..boleh pm sy info2 berkenaan x..dan harga produk sekali.

  15. Salam Farah,

    Kak Lis berminat nak cuba slimming set ni. boleh tolong emailkan harga untuk pakej slimming ni?

    terima kasih.

  16. perrie on said:

    pm saya set turunkan berat badan..thank you

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: