House

Set Slimming Shaklee.. Pecahkan Lemak Degil Anda!


Berat naik selepas raya dan mulut tak berhenti-henti mengunyah? Itu normal, nama pun sindrom selepas raya.. hehe.. Memang sedap je mengunyah biskut raya dan kerepek depan tv kan? Jangan terkejut bila tengok baju raya yang dibuat bulan Ramadhan baru ni dah mula sendat. Alamak! Masa untuk mencuba Set Slimming Shaklee dan pecahkan lemak degil anda!

 

Pada yang berkenaan, jangan biarkan diri anda ditenggelami lemak-lemak baru ni. Sebelum ia menjadi degil, cepat-cepat kita pecahkan lemak tu yea.. “Tapi saya berselera je nak makan sekarang nie..”, rungut seorang customer. Jangan risau, Omega membantu mengurangkan selera makan anda di samping memecahkan lemak! 2 in 1 gitu.

 

Uniknya Shaklee, ada set untuk ibu menyusu dan untuk semua wanita dan lelaki yang nak kurus. Bagi yang tak menyusu ataupun lelaki, pendek kata sesuai untuk semua golongan, boleh ambil Set Slimming Cinch. Detailnya klik DI SINI.  Terbukti berkesan kerana ada customer saya yang hilang 20kg dengan Shaklee tau! Klik jangan tak klik ya..

 

Dan pada ibu-ibu menyusu, anda tak boleh ambil sebarangan set diet tau. Bimbang mengganggu penyusuan dan perkembangan bayi. Apa yang pasti, Set Slimming Omega memang terbaik dan selamat untuk ibu menyusu. Terbukti membantu menurunkan berat, mengurangkan selera makan dan tak mengganggu penyusuan bayi walaupun anda sedang berdiet. Best kan?

 

Jom tengok apa fungsi setiap satu:

Omega – Membantu memecahkan lemak, mengurangkan kolesterol dan membantu mengurangkan selera makan. So dapatlah kurangkan rasa nak mengunyah je tu kannn…

Alfalfa – Membantu detox dan melancarkan sistem perkumuhan Bagi yang mengalami masalah angin dan sembelit, alfalfa membantu mengurangkan masalah ini. Bonus! Alfalfa merupakan milkbooster bagi memastikan susu anda tidak terjejas.

? ESP – Merupakan protein terbaik di pasaran yang membantu anda rasa kenyang lebih lama. ESP juga membantu membina otot dan memastikan badan anda tidak menggeleber setelah kurus nanti. Extra Bonus! ESP merupakan milkbooster terbaik! Breast akan rasa penuh dan baby pun akan kenyang lebih lama..

 

Ini antara testimoni customer yang telah berjaya kurus dengan Set Slimming Omega..

 

esp,omega, alfalfa,hlang 7kg, susu byk

 

 

 

hilang berat dgn shaklee

Alhamdulillah, memang banyak testimoni hebat dari pengguna. Rugi kalau anda tak cuba! Budget? Beritahu budget anda, dan saya akan consult anda mana yang paling penting diambil berdasarkan budget anda ya.. Memang tak rugi mencuba Set Slimming Shaklee dan Pecahkan Lemak Degil Anda! Hubungi saya hari ini juga!

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: