House

Shaklee Indonesia, Peluang Perniagaan dan Kesihatan


Salam semua.. Alhamdulillah blog saya kini bukan sahaja dikunjungi pembaca dari Malaysia, tetapi juga Indonesia, Singapura, Brunei, Amerika Syarikat, German dan beberapa negara lain. Terima kasih atas kesudian anda semua berkunjung ke “rumah” comel saya nie.. Cuma kali ni saya nak bercerita tentang Shaklee Indonesia, betapa Shaklee membawa peluang perniagaan dan kesihatan pada warga indonesia!

 

Ramai warga indonesia yang menghubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee. Alhamdulillah kesedaran kesihatan semakin meningkat. Dan ramai yang sedar betapa pentingnya suplemen dalam menjaga kesihatan harian. Dan Alhamdulillah, selepas mengambil Shaklee, ramai yang terus mendaftar menjadi distributor.

 

Dan apa yang menariknya, Shaklee baru memasuki Indonesia Jun yang lepas. Jika anda mendaftar sebagai distributor Shaklee Indonesia, anda merupakan perintis distributor terawal di Shaklee di Indonesia, dan jika kena caranya, dan tahu teknik yang betul, insyaAllah Shaklee bisa bikin mimpimu jadi nyata!

 

Banner_Vitamin

 

Bagaimana Shaklee bisa merubah hidup anda? Kerana Shaklee merupakan MLM – Multi Level Marketing. Jika anda antara terawal, dan anda mampu melahirkan leader-leader yang hebat, insyaAllah Shaklee akan merubah hidup anda. Namun saya tak nafikan, ramai yang takut dengan MLM. Asal sahaja anda mendaftar dengan group saya, anda akan dibimbing sepenuhnya cara-cara berniaga Shaklee secara online, tanpa perlu bersua muka dengan customer anda!

 

Alhamdulillah, saya juga menjalankan Shaklee sepenuh masa dan 100% secara online. Jika dalam masa setahun Shaklee telah merubah hidup saya dan keluarga, saya percaya anda juga boleh melakukan perkara yang sama. Dan istimewanya, di Indonesia, Shaklee ada menawarkan kereta percuma!

 

shaklee indo car

 

Dan jangan bimbang, walaupun kita lain negara, namun saya akan menurunkan segala skill dan ilmu marketing online saya pada anda, warga Indonesia yang mendaftar ahli dengan saya. Caranya? Cuma email saya atau klik LIKE dan pm Fanpage saya Bisnis Vitamin untuk berinteraksi sepenuhnya secara online dengan kami. 

 

Dan insyaAllah, team kami akan berada di Jakarta pada 27-30 April 2013 ini untuk berjumpa dengan ramai warga Indonesia yang berminat sihat dan kaya! Jika anda salah seorang yang serius berbisnis, jangan lepaskan peluang ini.. Hubungi kami segera untuk temujanji dan mengetahui RAHSIA DAN TEKNIK BERBISNIS SHAKLEE SECARA ONLINE DAN EFEKTIF!

 

Berminat menjalankan bisnes Shaklee Indonesia? Sertai kumpulan saya dan anda akan dibimbing bagaimana menggunakan blog dan Fb sebagai senjata pemasaran online paling berkesan dan personal coach juga diberikan jika anda serius berbisnes. Income? anda yang tentukan! Pilih leader yang tepat untuk menjamin kesinambungan bisnis anda berjalan dengan lancar, insyaAllah.

 

Call / Whatsupp: +6019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: Bisnis Vitamin Indonesia

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: