House

Susu Meriah dan Berat Turun Dengan Set 3M!


Selamat tahun baru 2013 saya ucapkan buat semua pengunjung Mommy Iskandar.Com.. Seronok rasa menyambut tahun baru.. masuk tahun baru, website mommyiskandar ini pun bakal mencecah usia 2 tahun insyaAllah.. seronok sangat bersama anda semua, berkenalan dengan ramai ibu menyusu di luar sana melalui Mommy Iskandar.Com. Rajin-rajinlah ke sini ya.. saya akan selalu update artikel menarik buat tatapan anda semua..

 

Berbalik pada tajuk hari ni, Set 3M membantu penyusuan ibu dan dalam masa yang sama berat badan boleh turun? Betul ke? Bagaimana boleh jadi macam tu? 

 

Untuk makluman semua, Set Penyusuan 3M memang merupakan set penyusuan terbaik kami. Walaupun set penyusuan, namun ia merangkumi kesihatan, kecantikkan dan mampu membantu berat ibu turun. Ini kerana dalam set ini mengandungi alfalfa yang berfungsi untuk detoks dan ESP iaitu protein, yang berfungsi mengekalkan otot dan memberikan rasa kenyang yang lebih lama, selain bertindak sebagai milk booster. Selain itu, vitamin lain membantu sel-sel anda sihat dan melengkapkan fungsi tubuh. Hebatkan? Beli satu tapi dapat semua..

 

Untuk melihat detail kandungan Set Penyusuan 3M, boleh klik DI SINI

 

Dan dibawah ni saya lampirkan testimoni pengguna, buat tatapan anda semua..

 

Testimoni 1: Berat Turun Dengan Set 3m

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimoni 2: Dari 2 oz, Kini 4 Oz Dengan Set 3M

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimoni 3: Susu 16 0z Sekali Pam dan Berat 45 kg!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah, sangat seronok dapat feedback sebegini bagus dari ibu-ibu yang telah menggunakan Set 3M. Apa yang lebih membahagiakan, selain dapat menyusukan anak walaupun bekerjakan.. Bonus, berat badan pun turun dan kulit pun semakin cantik! 

 

Tunggu apa lagi, jom cuba Set 3M, memang takkan menyesal.. Lebih banyak testimoni Set 3M untuk tatapan anda DI SINI ya.. 

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: