House

Tahniah, Anda Mengandung! Vitamin Mana Yang Perlu Dibeli?


Tahniah, anda mengandung! Vitamin Mana Yang Perlu Dibeli? Bagi ibu muda yang hamil kali pertama, pasti gembira tak terkata. Dan bagi ibu yang telah mempunyai anak pun, kehamilan merupakan saat indah yang dinantikan. 

 

Kehamilan memberikan saat manis dan cabaran pada ibu.. Antara cabaran utama ialah memastikan bayi sihat dan mendapat zat secukupnya di dalam kandungan. Bagaimana nak memastikan bayi mendapat zat makanan seimbang? Lebih-lebih lagi jika ibu sibuk bekerja mahupun mengalami loya dan muntah yang teruk?

 

Di situlah pentingnya pengambilan suplement bagi ibu mengandung. Anda berhak memilih sama ada mengamalkan vitamin yang doktor berikan, mahupun membeli vitamin dari jenama lain. Namun, pastikan jenama tersebut benar-benar diiktiraf dari KKM dan mendapat persetujuan doktor anda. Dan di sini, saya amat cadangkan agar anda mencuba SET KEHAMILAN SHAKLEE!

 

Antara vitamin yang perlu anda amalkan semasa mengandung ialah:

  1. B Complex – Mengandungi asid folic yang penting untuk mengelakkan kecacatan otak dan saraf tunjang bayi. B Complex juga penting untuk pembentukkan sel darah merah dan mampu mengurangkan rasa mual dan loya ibu.
  2. Mulitivitamin (Vitalea) – Mengandungi zat besi yang sangat penting untuk pembentukkan sel darah merah. Jika anda mengalami masalah Hemoglobin yang rendah, Vitalea sangat penting diamalkan seharian, selain dapat membantu ibu bertenaga dan cergas sepanjang hari.
  3. Kalsium – Sangat penting bagi pembentukkan tulang dan gigi. Wanita hamil memerlukan 100mg kalsium setiap hari. Tanda seperti sakit belakang, lutut dan kejang di waktu malam, adalah tanda awal yang anda kekurangan kalsium.
  4. Omega – Merupakan minyak ikan terbaik di dunia yang memastikan perkembangan otak bayi, pembentukkan saraf dan penglihatan mata dalam keadaan yang baik. Namun begitu, OMEGA HANYA BOLEH DIAMBIL SELEPAS IBU MEMASUKI TRISMESTER KEDUA sahaja.

 

Untuk melihat detail lengkap Set Kehamilan, sila klik DI SINI

 

Berikut ialah testimoni ibu yang telah mengamalkan vitamin Shaklee sepanjang kehamilan..

 

bertenaga dgn set preggy

 

preggy sihat dgn oste 1

 

Alhamdulillah, banyak lagi testimoni akan saya paparkan, dan semuanya berpuas hati dengan Set Kehamilan Shaklee. Jika anda sedang hamil, jangan ragu untuk mengamalkan Set Kehamilan Shaklee, sememangnya TERBAIK dan harga MAMPU MILIK!

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: