House

Kembar Saya Tidur Lena Dengan ESP


Alhamdulillah, lagi testimoni ESP untuk tatapan anda semua. Buat ibu semua menyusu, serius saya bagitau, kalau anda tak cuba ESP memang rugi sangat.. Kesannya memang super duper best dan untuk makluman anda, ESP merupakan MILKBOOSTER terbaik Shaklee dan merupakan HOT PRODUCT kami juga!

Kenapa ESP? Sebab ESP merupakan protein terbaik yang sangat perlu untuk tubuh badan kita, terutamanya ibu menyusu. Disebabkan antara komponen utama susu ibu ialah protein, kesannya memang dapat dirasai dengan ketara. Ini kerana, bila badan ibu cukup protein, badan ibu itu sendiri bersedia menghasilkan susu dengan lebih cepat, dengan syarat ibu MESTI PAM KERAP dan MINUM 3L AIR ya.

 

Berikut antara testimoni ibu yang telah menggunakan ESP. Dan menariknya, sejak mengamalkan ESP,Pn Aini berjaya menyusukan kedua bayi kembarnya waktu malam tanpa top up sebarang susu formula, dan bayinya juga tidur lena sepanjang malam.

 

Selepas mengamalkan ESP, bayi kembar Pn Aini tidur lena sepanjang malam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dalam masa 10 minit, dapat 6 oz sekali pam.. Alhamdulillah

 

 

 

Dengan ESP, saya dapat 11 oz susu!

 

 

 

Alhamdulillah.. ESP bukan sekadar membantu penyusuan ibu, tetapi juga ia menguatkan sistem imun ibu dan bayi. Anak juga lebih sihat dan mempunyai daya tahan imuniti yang tinggi. Selain dari itu, ESP juga sangat bagus utk kecantikkan kulit dan juga membantu menganjalkan payudara yang kendur. Bestkan? Beli 1 dapat banyakkk kebaikkan!

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni, sila klik DI SINI ya

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: Mommy Iskandar 

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: