House

10 Sebab Anda MESTI Ambil Set Penyusuan


Salam Jumaat semua.. Alhamdulillah saban hari saya menerima testimoni yang berpuas hati dengan Set Penyusuan kami. Kesan yang sangat baik dari segi peningkatan kuantiti dan kualiti susu ibu itu sendiri. Antara yang sering diberitahu, susu bertambah pekat dan banyak..

Suka saya nak berkongsi yang Set Penyusuan bukan sekadar Milk-Booster semata-mata. Banyak kebaikkan lain yang anda boleh dapat apabila mengambil set penyusuan, antaranya:

  • Vitamin C – Berupaya meningkatkan sistem imun ibu dan baby, di mana badan ibu dan baby lebih kuat dan sukar dijangkiti penyakit. Jika demam sekalipun, akan cepat sembuh. Penting bagi membentuk kolagen, yang penting untuk kulit.  
  • Vitamin B – “B for Beauty”. Vitamin ini menjadikan kulit anda berseri dan pada masa yang sama bertindak sebagai penenang dan berupaya menstabilkan emosi ibu
  • Multivitamin dengan Zat Besi – Multivitamin terbaik yang mampu memberi tenaga kepada ibu, mengurangkan masalah cepat letih dan lesu, dan menjadikan ibu segar bertenaga sepanjang hari. Serta memastikan ibu dan bayi dalam keadaan sihat.
  • Alfalfa – Bertindak sebagai milk booster, juga sangat bagus dalam menyelesaikan banyak masalah wanita termasuk keputihan,”kering” ketika bersama, mampu melawaskan dan juga membuang toksin dalam tubuh, serta membantu mengurangkan eczema
  • Kalsium – Juga bertindak sebagai milk booster, dimana ia baik untuk tulang dan gigi ibu dan bayi, serta mampu mengurangkan sakit belakang dan lenguh-lenguh sendi yang dialami oleh ibu.
  • Energizing Soy Protein (ESP) – Merupakan protein soya yang sangat penting untuk setiap sel badan, bertindak sebagai milk-booster terbaik, mampu mencantikkan kulit, megatasi eczema, menganjalkan semula payudara yang kendur serta meningkatkan sistem pertahanan badan ibu dan bayi itu sendiri.

 

Kesimpulannya, dalam set penyusuan, anda akan mendapat 10 manfaat berikut:

  1. Susu ibu akan dihasilkan dengan lebih cepat, dengan syarat anda kerap pam setiap2-3 jam sekali dan minum banyak air
  2. Susu akan jadi lebih pekat, berlemak dan berkhasiat
  3. Kulit akan jadi lebih cantik, mulus dan berseri
  4. Badan akan jadi lebih bertenaga, tidak mudah letih dan segar sepanjang hari
  5. Sistem pertahanan badan anda akan meningkat, dan menariknya bayi anda juga akan lebih sihat dan kuat,serta jarang demam sebab dia juga akan mendapat semua khasiat supplement dari susu ibu
  6. Mengatasi masalah keputihan, ‘merapatkan‘ dan keintiman hubungan suami isteri bertambah
  7. Membantu mengurangkan atau mengawal berat badan kerana alfalfa bertindak sebagai detoks 
  8. Mengurangkan masalah kulit dan eczema yang dihidapi ibu atau bayi
  9. Mengurangkan sakit pinggang, lenguh sendi atau sakit belakang dengan adanya kalsium
  10. Membentuk semula payudara yang cantik dan anjal dengan pengambilan ESP

 

Begitu banyak kelebihan Set Penyusuan ini, dengan harga yang sangat berpatutan..  Jika anda tiada masalah penyusuan pun, saya pasti anda tetap mahu mencuba kerana set kami berupaya menambah nutrisi dalam susu ibu di samping meningkatkan kesihatan ibu dan bayi itu sendiri. 

Kalau tulis panjang-panjang pun tak guna kan, jom tengok buktinya..

 

Testimoni 1: Baju basah dengan pengambilan set penyusuan dan badan tak rasa letih

 

 

Testimoni 2: Susu cepat penuh, sakit pinggang hilang, alahan berkurang dan masalah kulit kering baby tak ada lagi 

 

 

Testimoni 3: Dalam masa sebulan, peti ais penuh dengan stok susu..

 

 

Alhamdulillah, memang banyak sangat testimoni yang saya terima dan insyaAllah akan berkongsi yang lain di masa hadapan pula. Anda berminat untuk mendapatkan set penyusuan? Sila klik DI SINI  untuk pilihan set penyusuan yang ada.

 

Dan klik DI SINI untuk testimoni pengguna yang telah mencuba Set Penyusuan kami.

 

Hubungi saya untuk mengetahui untuk setiap pilihan set penyusuan anda. Dan dapatkan konsultasi penyusuan percuma selepas pembelian, hanya untuk customer saya sahaja ya.. Hubungi saya di 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ untuk chatting secara terus.

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: