House

2 Bulan Hilang 18kg Dengan Set Slimming Breastfeeding!


Siapa kata ibu yang menyusukan anak tak boleh kurus? Boleh saja asalkan tahu caranya.. Tiada crash diet, pandai jaga pemakanan dan yang paling penting susu tetap meriahkan..

Bagi ibu yang memang berat badan naik mendadak semasa mengandung, pastinya tak sabar nak menguruskan badan kan? Selain menjaga pemakanan, produk slimming juga banyak membantu. Cuma persoalannya, Set Slimming mana yang betul-betul selamat dan tiada kesan sampingan?

 

Nak KURUS, tapi NAK SUSU BANYAK juga?

Jom cuba Set Slimming Breastfeeding!

Alhamdulillah, customer saya dalam masa 2 bulan hilang 18 kg dengan Set Slimming Breastfeeding nie.. Tak percaya? Jom tengok testimoni beliau ya.. 

 

Menurut Pn Yati, dia memang menjaga pemakanannya, dan ESP membuatkan beliau sentiasa kenyang. Selain itu, mengamalkan banyak kurma membantu Pn Yati maintain susu walaupun sedang dalam proses menurunkan berat badannya..

Tiada sebarang pantang semasa anda mencuba produk slimming Shaklee, namun menjaga pemakanan adalah sangat penting bagi mendapatkan kesan yang anda inginkan dengan lebih cepat. 

Di bawah ni testimoni dari Pn Nurul yang hilang 2 kg dalam masa 1 minggu

 

Bagaimana Set Slimming Breastfeeding bertindak? Lecithin membantu memecahkan lemak dalam tubuh badan kita. Alfalfa pula membantu mengeluarkan titisan lemak yang telah dipecahkan tadi. Manakala ESP membantu memberikan rasa kenyang yang lama, mengurangkan rasa lapar dan membantu meningkatkan metabolisme badan.

BONUSSS!!! ESP dan Afalfa juga bertindak sebagai MILKBOOSTER!!!

Itu sebablah kenapa ibu-ibu menyusu yang mengambil Set Breastfeeding ni boleh kurus dan susu maintain.. Bestkan? Tunggu apa lagi, jom cuba hari ni juga..

Lebih banyak testimoni kuruss DI SINI..

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: