Alhamdulillah. Lebih 2 tahun saya terlibat dengan Shaklee. Pelbagai ragam dan kerenah pelanggan saya temui. Begitu juga dengan cabaran, pahit manis semua kena tempuhi dengan hati yang tenang dan terbuka. 9/10 rezeki datang dari berniaga kan? Jom kita lihat rahsia kejayaan Rasulullah dalam berniaga.    Tidak Pernah Berdebat[…]

Read More

Hari ni saya nak berkongsi testimoni vitamin C Shaklee. Memandangkan minggu ni minggu vitamin C, kita cerita sampai habis kebaikkan dan testimoni vitamin C  Shaklee ni yea..   🙂   Seperti ramai sedia maklum, vitamin C Shaklee mempunyai banyak kelebihan dan kebaikkan. Berebut-rebut orang beli sampai stok pun[…]

Read More

Alhamdulillah, minggu ni produk terlaris di pasaran, Vitamin C Shaklee dah muncul kembali. Punyalah laris, sampaikan setiap kali stok masuk, cepat je sold out. So kali ni, pada pengguna setia Vitamin C Shaklee, jangan lepaskan peluang beli 2-3 botol terus ya..   Apa yang menariknya vitamin C Shaklee[…]

Read More

Gembira rasa hati bila customer yang mengamalkan Shaklee memberitahu saya yang hubungan intim suami isteri semakin baik. Yang dah lama kahwin tu, rasa macam baru je kahwin. Yang baru pula, terasa seperti malam pertama gitew. hehe.. So apa rahsia vitamin Shaklee menghangatkan hubungan intim suami isteri tu?  […]

Read More