House

Akibat diet, susu drop 1 oz..Mujur ada Set 3M penyelamat..


Salam kepada semua pengunjung mommy iskandar.. Hari ni saya nak berkongsi testimoni dari customer saya Pn Ajlaa yang telah mencuba set 3M. Alhamdulillah beliau sangat-sangat berpuas hati dengan set 3M ni. Dari 1 0z,beliau berjaya memperolehi 5 oz sekali pam. Jom baca testimoni yang dikongsikan Pn Ajlaa di wall fbnya.. 

 

Assalamualaikum and evening!

 

Selepas Terpanggil untuk bekongsi berita gembira dengan teman-teman di luar sana. Sewaktu bayi saya masih di dalam kandungan lagi saya telah berhajat untuk menyusukan bayi saya secara ekslusif memandangkan khasiatnya yang tiada tandingan. Alhamdulillah, impian saya hampir menjadi kenyataan setelah melahirkan puteri saya, Marwa, pada 13 Januari 2012. Saya mula menyusukan bayi saya pada hari kedua memandangkan Marwa ditempatkan di NICU kerana komplikasi yang saya hadapi ketika melahirkan.

 

Tetapi, dek kerana obses ingin menurunkan berat badan, saya mengurangkan pengambilan makanan saya(selepas berjaya menurunkan 13kg, bertambah berkobar-kobar nak diet lagi!). Natijahnya, nah!

 

 

Dalam hati saya berkira-kira,kalau beginilah hasil tuaian saya, alamatnya impian untuk fully bf Marwa jadi angan-angan Mat Jenin sahajalah!

 

Namun, Allah telah membuka jalan kepada saya dengan mempertemukan saya dengan Farah Alias Biz. Selepas mencuba Set 3M, tadaaaaaaaa, sebahagian dari hasil tuaian saya.. 😉

 

 

Berbunga-bunga hati saya setiap kali menuai. Ini menjadi motivasi saya secara tidak langsung. Dan kini, 5oz sekali pump tiada masalah lagi..

 

Alhamdulillah,, set 3M berjaya mengembalikan kemeriahan susu yang belaku akibat Pn Ajlaa mengamalkan diet yang extreme. Kesimpulannya, suka saya nak nasihatkan semua ibu-ibu menyusu di luar sana agar tidak melakukan diet secara keterlaluan ketika menyusukan anak,ini kerana diet yang terlampau akan menyebabkan penghasilan susu terganggu.

 

Untuk semua ibu-ibu yang mempunyai masalah dalam penyusuan,sila hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk ini di 019-6657 302 / Add fb saya FARAH ALIAS BIZ untuk konsultasi percuma!

 

Untuk melihat detail set 3M, sila klik SINI

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni Set 3M, klik SINI

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Akibat diet, susu drop 1 oz..Mujur ada Set 3M penyelamat..

  1. lily on said:

    boleh mintak tolong apa kah cara untuk dapat lebih banyak susu..saya dah ada product shaklee tapi takde apa apa kesan pun…pls help!

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: