House

Bayi Semakin Sihat Sejak Amalkan Protein ESP


Assalamualaikum dan Salam Jumaat. Hari ni saya nak berkongsi tentang kebaikkan protein ESP dalam penyusuan. Ramai mengetahui ESP merupakan salah satu milkbooster terbaik untuk ibu-ibu menyusu. Tapi pada saya, ada kebaikkan lain yang jauh lebih baik dari tu yang menyebabkan saya konsisten mengamalkan ESP sehingga kini.

 

Nak tau apa dia? Kesihatan bayi saya semakin baik bila saya konsisten minum ESP setiap hari.

 

Aisyah anak kelima saya. Lazimnya bila baby menyusu susu ibu, badan dia akan kuat dan jarang jatuh sakit. Cuma Aisyah saya kira sistem imunnya agak rendah, tak seperti abang dan kakaknya. Kalau ada orang batuk atau selsema, dekat atau cium Aisyah, cepat je berjangkit. Bila berjangkit akan mudah pula demam.

 

Awal-awal dulu saya runsing juga. Cuma satu hari semasa menghadiri seminar, di mana pada masa yang sama Aisyah sedang demam, saya minum bancuhan ESP 3x pada waktu seminar. Saja suka-suka minum, memandangkan ESP disediakan sepanjang seminar untuk peserta. Esoknya dengan izin Allah, demam Aisyah terus kebah dan sihat. Alhamdulillah,

 

Sejak itu, setiap kali Aisyah demam, saya pasti akan ambil ESP extra untuk disalurkan kepadanya melalui susu ibu. Daripada perhatian saya, kalau saya ambil ESP lebih banyak dari biasa pada masa Aisyah demam, memang demamnya akan sembuh dengan cepat, berbanding tak mengambil ESP atau ambil pada dos biasa-biasa sahaja.

 

Alhamdulillah ESP membantu saya dan baby kekal sihat dan cepat pulih dari demam. Selain dari tu saya juga mengamalkan Vitamin C dan Vitalea untuk kekal aktif dan cergas sepanjang hari.

 

Jika anda ibu menyusu, dan mempunyai anak yang agak kerap demam, batuk atau selsema, saya sangat sarankan pengambilan ESP dalam menu diet harian anda. Bukan sahaja susu bertambah banyak kerana ESP milkbooster yang best, tetapi juga kesihatan ibu dan baby sendiri semakin baik.

 

Oh ya, bonus untuk yang mengamalkan ESP ni, kulit pun akan semakin cantik. Glowing gebu gebas semua ada! hehe.. Berminat nak dapatkan ESP dan cara pemakanan terbaik dan paling tepat untuk anda dan baby? Boleh hubungi saya seperti di bawah ya..

 

Berikut saya lampirkan juga testimoni ibu-ibu menyusu lain yang berpuas hati dengan ESP ni

 

Testimoni ESP untuk ibu menyusu

 

 

Testimoni ESP ibu menyusu

 

Untuk melihat tips penyusuan, boleh klik DI SINI

 

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: