House

Berat Anak Berkurang Dan Sering Demam???


Jika anak anda mengalami masalah kurang berat, tak berselera makan dan sering demam, cubalah Mealshake. Mealshake merupakan multivitamin yang lengkap dengan vitamin yang diperlukan oleh tubuh si manja, protein, fiber dan juga kalsium.

Rasa French Vanilla Mealshake memang menyegarkan. Cuma campurkan di dalam susu anak anda atau sebarang minuman kegemarannya, insyaAllah anda akan lihat perubahannya. Rata-rata customer saya mendapat kesan seawal 2 minggu, namun ada juga yang ambil masa lebih lama. Pengalaman saya sendiri, lepas habis satu canister Mealshake, anak saya masih “degil” makan.. tapi Alhamdulillah mereka semakin sihat dan jarang demam. Namun pemberian Mealshake setiap hari secara konsisten, memang puas hati. Sekarang ni anak saya asyik makan je.. Kena siapkan roti, biskut atau kerepek untuk kudap-kudapan di antara masa makan.

Ini antara testimoni pengguna Shaklee, dimana berat anak berkurang sehingga menghampiri garisan putih. Pergi klinik pun  asyik kena marah dengan nurse atau doktor sebab berat anak masuk garisan kuning. Tetapi setelah mengamalkan Mealshake, Alhamdulillah, berat anak meningkat.. Tak percaya? Jom tengok..

 

Testimoni 1: Anak semakin sihat dan berat menghampiri garisan putih dengan Mealshake

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimoni 2: Dulu kena marah setiap kali check up, selepas 2 minggu selera anak meningkat dengan jayanya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah, memang seronok bila tengok anak kita dah suka makan. Dan yang paling melegakan hati bila anak semakin sihat, dan jarang demam. Cubalah Mealshake untuk anak anda, memang tak rugi dan pada saya pelaburan yang bijak.. Anak sihat selalu, kita sebagai ibu bapa pun senang hati kan?

 

Untuk melihat lebih banyak TESTIMONI mealshake, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: