House

Cara Buang Angin Dalam Badan


cara mengurangkan angin dalam badan

Masalah angin dalam badan sering mendatangkan ketidakselesaan kepada kita. Kita akan berasa sebu perut, tidak selesa di bahagian perut, dan perut juga akan berasa kembung kerana angin tidak dapat dikeluarkan melalui sendawa atau kentut. 

 

Bukan sahaja ketidakselesaan berlaku pada perut, tetapi juga masalah angin ini boleh menyebabkan penghidapnya mengalami sakit kepala, migrain, sakit-sakit badan dan sengal tulang. Bukan itu sahaja, angin ni boleh menyebabkan tegang di bahagian tengkuk dan pinggang, sukar tidur dan paling teruk sekali ia boleh menyebabkan berlakunya kesukaran bernafas atau nafas pendek.

 

Jadi, jika anda mula mengalami masalah angin ni, jangan biarkan berlarutan kerana ia membawa mudarat. Pelbagai cara rawatan angin secara traditional lazimnya dilakukan seperti mengambil hirisan halia yang direndam bersama teh dan bawang putih, rebusan daun betik dan sebagainya, namun saya ada cara mudah dan berkesan untuk anda yang menghidapi masalah angin ini.

 

Cara buang angin dalam badan ialah dengan mengambil suplemen Peppermint Ginger Plus dan Alfalfa Shaklee. 

 

Peppermint Ginger Shaklee untuk buang angin

 

Peppermint Ginger Plus merupakan kombinasi 4 herba hebat dari Barat dan Timur iaitu daun pudina, halia, pokok Adas dan cekur manis. Dirumus khas untuk membuang angin dalam badan, mencegah loya, mabuk, masalah sendawa dan juga penghadaman.

 

Alfalfa Shaklee

 

Manakala Alfalfa pula ialah ‘Raja Segala Tumbuhan' yang berupaya membaikpulih salur penghadaman seperti kembung perut, ‘hyperacidity' ulser gastrik dan juga sembelit.

 

Kedua suplemen ini sangat berkesan apabila digabungkan bersama untuk mengurangkan masalah angin dalam badan. Ia juga sangat mudah, dan boleh diambil bila-bila masa tanpa perlu penyediaan yang remeh. Betul menggunakan bahan semulajadi di dapur seperti rendaman halia dan teh sangat menjimatkan, namun berapa rajin dan konsisten anda melakukannya? Jika keluar berjalan atau balik kampung sebagainya, sukar untuk anda mengambil teh dan rawatan traditional ini.

 

Dengan adanya Peppermint Ginger dan Alfalfa ini, mudah untuk anda mengawal angin dalam badan anda pada bila-bila masa, tempat dan keadaan. Hanya bawa suplemen ini dalam pillbox anda, insyaAllah masalah angin anda dapat dikawal, dan jika konsisten makan dalam masa beberapa bulan, anda dapat melihat perbezaannya. Angin dalam badan hampir tiada!

 

Berikut ialah testimoni pengguna produk ini:

 

Cara Buang Angin Dalam Badan

 

 

Cara Buang Angin Dalam Badan

Untuk lebih info tentang bagaimana Gingermint mengawal angin dalam badan dan testimoni, boleh klik DI SINI

 

Alhamdulillah suplemen Shaklee memang memberi kesan yang baik kepada penggunanya. Jika anda atau keluarga antara yang mengalami masalah angin dalam badan ni, jangan segan silu untuk menghubungi saya ya. Harga sangat berbaloi dengan nilai kesihatan yang anda akan nikmati.

 

Untuk pembelian produk, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Fara Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

COD Sekitar Gombak, Pos Laju Seluruh Malaysia

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: