House

Cara Cerahkan Kulit dan Kurangkan Parut Jerawat


Salam semua.. lama rasanya saya tak update tentang kecantikkan.. asyik penyusuan je kan.. Nak buat macam mana, dah memang jiwa sukakan penyusuan.. 😆  Hari ni saya nak share tentang cara cerahkan kulit dan kurangkan parut jerawat..

 

Kulit anda bermasalah? Pastinya segan bila berhadapan dengan orang ramai, lebih-lebih lagi jika yang tersayang menatap muka kita. Mesti ada rasa yang tak kena. Pada saya, anda yang mengalami masalah kulit muka ni haruslah terus berikhtiar. Jangan biarkan kulit anda tanpa rawatan, bimbang keadaan makin teruk. Lazimnya antara sebab kulit muka bermasalah antaranya ialah hormon yang tidak seimbang, faktor pemakanan, kurang air dan stress juga boleh mempengaruhi. 

 

Justeru, antara rawatan paling berkesan untuk merawat masalah kulit ini, ialah dengan pengambilan SUPLEMENT KECANTIKKAN, serta merawat kulit anda dari dalam. Ramai di antara kita sibuk mencari kosmetik mahal, semata-mata penjagaan luaran.. dan mengabaikan penjagaan dalaman. Tahukah anda, dalaman membentuk luaran? Justeru, ambillah suplement untuk merawat sel-sel kulit anda, supaya sel-sel yang terbentuk adalah sel yang normal dan sihat. Bila sel kulit anda sihat, barulah lapisan kulit yang terbentuk juga cantik dan sedap dipandang..

 

Apa suplement yang penting untuk kulit?

  • Antaranya ialah B Complex, Vitamin C, Vitamin E dan ESP (protein terbaik yang diekstrak dari soya).

 

Perlukah anda ambil kesemua di atas?

  • Ya, dan sangat digalakkan jika anda ada budget dan mahukan kesan yang cepat

 

Jika saya budget saya terhad, yang mana satu perlu saya amalkan terlebih dahulu?

  • Saya cadangkan Vitamin E dan ESP. Kedua ini sangat penting kerana vitamin E memang sangat bagus untuk kulit, manakala ESP pula protein terbaik, di mana ia membantu membentuk sel-sel kulit dengan sihat dan normal.

 

Brand manakah yang terbukti berkesan dan selamat diambil?

  • Semestinya produk Shaklee, yang telah berpuluh tahun di pasaran Malaysia dan Antarabangsa, dijamin halal dan diperbuat dari 100% bahan semulajadi, tanpa ada kesan sampingan

 

Alhamdulillah, banyak customer kami yang telah berjaya mencantikkan kulit dan wajah mereka dengan suplement kecantikkan Shaklee. Tak percaya? Let's the pictures talk. Kita layan testimoni ya..

 

Testimoni 1: ESP membantu mencerahkan kulit sebelum kahwin..

 

ESP cerahkan kulit

 

 

 

Testimoni 2: ESP +B Complex + Vitamin E: parut jerawat semakin pudar, kulit semakin berseri

 

parut jerawat hilang dgn esp, vit e

 

 

Alhamdulillah, memang suplement kami terbukti berkesan. Dan ramai yang gembira dengan hasilnya. Kesan boleh dilihat seawal 2 minggu, namun bagi kulit yang agak bermasalah, saya syorkan untuk meneruskan pengambilan sekurang-kurangnya 3 bulan untuk hasil yang menakjubkan!

 

Nak tengok lebih banyak testimoni??? Sila klik DI SINI.

  

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: