House

Cara Hilangkan Parut Jerawat


testimoni hilang parut jerawat

Assalamualaikum.. hari ni saya nak berkongsi tentang masalah yang menjadi kerisauan ramai di luar sana iaitu cara hilangkan parut jerawat.

Bagaimana cara hilangkan parut jerawat? Mesti ramai yang gundah gulana bila muka dipenuhi parut jerawat kan.. Dan tak kurang juga ramai yang mencuba pelbagai produk di luar sana, tetapi hasilnya menghampakan, malah ada yang kulit bertambah teruk. 

Justeru, saya nak share, cara yang paling selamat dan berkesan ialah dengan rawatan dari dalam. Kita rawat kulit kita yang bermasalah tu dengan makan vitamin untuk kulit. Maksudnya di sini, kita repair dari dalam. 

Jadi, bagi yang ada kulit yang sensitif tu, dan risau skincare yang bakal digunakan tu tak sesuai dengan kulit muka anda, boleh lah cuba suplemen atau vitamin kulit Shaklee ini.

Bagaimana Set Kecantikkan Kulit Shaklee ini bertindak menghilangkan parut anda? Suplemen kami akan menggalakkan penghasilan sel-sel kulit baru dengan cepat, merawat bahagian kulit muka yang, merangsang penghasilan kolagen, dan seterusnya membantu menghilangkan parut yang ada di muka anda.

Parut anda boleh hilang inshaAllah, dengan syarat anda konsisten, minum banyak air dan kurangkan minum kafein untuk mendapatkan kesan optimum. 

2 produk yang disarankan untuk anda ambil ialah ESP dan Vitamin C. Jika anda ada budget lebih, boleh ambil Vivix untuk kesan yang lebih Wow! 

Let's the pictures talk!

testimoni hilang parut jerawat

testimoni hilang parut chicken pox di wajah

 

Alhamdulillah, Set Kecantikkan Shaklee banyak membantu menghilangkan masalah parut jerawat anda. Pada yang ada masalah parut jerawat ni, digalakkan untuk mencuba set kecantikkan kami. InshaAllah selamat, semulajadi dan tiada sebarang bahan kimia merbahaya. 100% natural, selamat dan berkesan. 

 

Untuk yang nak mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Gombak dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302/ESPVitCKulit

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Follow Instagram saya:  PAKAR_VITAMIN

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: