House

Dulu 10 oz, Kini 50 oz Sehari dengan Set 3M!


Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Allah dengan izinNya juga saya masih bersama MommyIskandar dan dapat melihat pelbagai perbahan positif dari customer saya. Hari ni saya nak berkongsi dengan anda semua, Set Penyusuan Terbaik, iaitu Set 3M. Bagaimana ibu-ibu diluar sana dapat hasil yang menakjubkan dengan Set 3M nie..

Set 3M mengandungi 6 supplement yang sangat diperlukan oleh tubuh, terutamanya ibu menyusu. Berikut ialah kandungan Set 3M;

  1. Vitamin C
  2. B Complex
  3. Vitalea
  4. Alfalfa
  5. Kalsium
  6. ESP (Protein Soya)

 

Bagaimana pula semua supplement ini membantu penyusuan? 

  • Terdapat 3 supplement dalam Set 3M ini yang bertindak sebagai “Milkbooster” iaitu kalsium, alfalfa dan ESP. Walaubagaimanapun, 3 suplement yang lain sama pentingnya kerana ia membantu melengkapkan tubuh ibu dengan nutrisi penting dan memastikan sel-sel tubuh sentiasa sihat. Apabila badan ibu sihat, tak mudah letih dan bertenaga, badan ibu akan lebih bersedia intuk menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak. Justeru, semua suplement dalam set ini memainkan peranan penting, dan masing-masing ada kelebihannya.
  • Disebabkan itu, ibu masih perlu PAM KERAP SETIAP 2-3 JAM SEKALI san MINUM AIR 3L bagi memastikan hasil susu meriah. Jangan harap keajaiban, ambil Set 3M je terus susu banyak.. Kerana Set 3M hanya MEMBANTU PENYUSUAN. Yang paling penting ‘Konsep Demand and Supply' harus dipatuhi ya..

 

Jom tengok testimoni ibu yang menggunakan Set 3M;

 

Testimoni 1: Fridge Penuh Dengan Stok Susu

 

 

 

Testimoni 2; Dulu 10 oz, Kini Mampu 50 oz Sehari!

 

 

 Testimoni 3: Gembira Dapat 7 oz dengan Set 3M

 

 

 

Alhamdulillah, saya pun tumpang gembira.. Seronok bila ramai ibu-ibu di luar sana yang dapat memberikan susu ibu, tanda kasih pada anak tersayang.. Pada yang belum mencuba, percayalah, set ni memang sangat berbaloi.. Bukan setakat membantu penyusuan, malah membantu ibu kekal bertenaga sepanjang hari, dan tampil cantik dan berseri.

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni, sila klik DI SINI 

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar 

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: