House

Dulu 2 oz, sekarang 10 oz dengan Set 3M..


Salam semua.. hari ni saya nak berkongsi testimoni set terbaik penyusuan iaitu Set 3M. Dalam set ni terdapat 6 supplement, di mana masing-masing ada fungsinya tersendiri dalam membantu melengkapkan badan ibu dengan nutrisi penting, bagi mempercepatkan penghasilan susu. 

Ramai antara ibu-ibu yang menghubungi saya mengakui, semasa berpantang susu memang banyak dan mencurah-curah. Sebaik sahaja mula bekerja, susu mula merudum. Ini kerana, sebaik sahaja mula bekerja, badan ibu akan berasa letih dan tekanan di tempat kerja juga menyebabkan antara kemungkinan faktor susu merudum.

Justeru, pengambilan supplement sangatlah penting bagi bu-ibu bekerja untuk memastikan badan mereka tetap fit,bertenaga dan mampu menghasilkan susu yang mencukupi untuk baby serta yang paling penting, berkualiti.

Jom tengok apa kata Pn. Elly yang telah mengambil set 3M:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Menurut Pn. Elly, dulu nak dapat 2 oz pun tak lepas, sekarang ni Alhamdulillah beliau mampu mendapat 10 oz sekali pam. Bestkan? Tapi yang pastinya ibu-ibu perlu pam secara konsisten dan minum air yang banyak ya.

 

Jom tengok satu lagi testimoni dari Pn. Karimah yang juga turut mengambil set 3M.. Untuk makluman, Pn. Karimah seorang surirumah, namun beliau tetap mengambil banyak supplement untuk kesihatan badan, kecantikkan dan juga penyusuan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Untuk yang sedang mencuba set ini, saya harap anda dapat ikut TIPS EKSKLUSIF yang telah saya berikan, di samping pam setiap 2-3 jam sekali dan minum air banyak sekurang-kurangnya 3L ya. 

Pada yang nak mencuba, anda boleh melihat lebih banyak info dan testimoni set 3M DI SINI

Sila hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang set ini di farahshoppe@gmail.com / Tel: 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ untuk chat secara terus dengan saya.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Dulu 2 oz, sekarang 10 oz dengan Set 3M..

  1. salam..blh pm sy hrga set 3M ni..

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: