House

Dulu 3oz, kini 12oz sekali pam!


Alhamdulillah.. Hari ni saya nak berkongsi kegembiraan customer saya, Pn Humaira yang sangat gembira dengan set penyusuan Eu-Four Set Plus yang dicubanya.. Mengimbas kembali mesej terdahulu, “susah nk cukupkn oz utk bekalkan susu ke taska..bile tgk hasil x banyak rasa nak nangis je.. Kadang2 macam give up..product tu brp hrgenye k.farah?”

Setelah mendapat mesej ni, saya mencadangkan kepada Pn Humaira untuk mencuba Eu-Four Set Plus. Ini kerana beliau baru jer habis pantang, dan set ini adalah set terbaik.. Apa yang terkandung dalam Set Eu-Four Set Plus?

  • Vitamin C
  • Vitamin B
  • Kalsium / Ostematrix
  • Multivitamin dengan zat besi 
  • Energizing Soy Protein (ESP)

Alhamdulillah..selepas 2 minggu menggunakan set ini, inilah hasilnya..jom kita tengok testimoni beliau ya..

 

 

Seronokkan? Apa yang menggembirakan saya, dulu sekali pam 3-4 oz je.. tapi sekarang boleh dapat 10-12 oz! Dan bila tidur malam baju basah walaupun anak bangun minum 2-3 jam sekali, Alhamdulillah.. Siap peti ais dah tak muat lagi nak simpan susu.. Rezeki anak kan, kalau tak berusaha kita tak tau..

Kepada ibu-ibu diluar sana yang mempunyai masalah kekurangan susu, jangan berputus asa. Kerapkan pam setiap 2-3 jam sekali.. pastikan minum air banyak 3-4 liter sehari dan laburkanlah sedikit wang untuk membeli supplement penyusuan, kerana ia memang sangat-sangat membantu.

Dan lagi, supplement ini bukan sekadar untuk penyusuan, tetapi ia juga mencantikkan kulit, memejalkan kembali payudara yang kendur, meningkatkan sistem imun ibu dan bayi, bayi jarang sangat demam dan memberi tenaga kepada ibu sepanjang hari. Dengan semua kebaikkan yang ada, saya pasti set ni memang berbaloi dicuba untuk setiapibu menyusu..

Sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut tentang produk ini di 019-6657 302 / Klik ‘LIKE' fanpage saya MOMMY ISKANDAR untuk chatting secara terus dengan saya. KONSULTASI PENYUSUAN PERCUMA dan CARA PENGAMBILAN SUPPLEMENT DENGAN BETUL akan diberikan kepada customer MommyIskandar.Com sahaja!

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Dulu 3oz, kini 12oz sekali pam!

  1. Sy pun mencuba set yang sama dengan customer di atas. Kalau sebelum ni susu agak cair tp sekarang susu makin pekat dan anak pun puas minum. Bukan itu saja, dgn esp kulit saya semakin putih sampai orang dtg cakap yg kulit saya makin putih. Syukur dgn set ini sy sudah tidak risau lg tentang penyusuan bayi ditambah pula dgn kulit yg semakin putih ni.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: