House

ESP + Alfalfa – Kombinasi Milkbooster Terbaik!


Salam sayang dari saya untuk anda semua pembaca setia MommyIskandar.Com. Saya pasti ramai yang dah tahu ada 4 set penyusuan untuk ibu-ibu yang mengalami masalah penyusuan. Jika anda pengunjung baru, dan tak tahu tentang Set Penyusuan kami, 4 set penyusuan tersebut boleh didapati DI SINI ya.

Walaupun Set Penyusuan adalah yang terbaik kerana ia merangkumi supplement untuk tenaga, kesihatan, kecantikkan dan juga penyusuan (milkbooster), namun ada ibu yang tak suka makan banyak supplement. Bagi golongan ibu sebegini, mereka hanya mahukan MILKBOOSTER sahaja. Jadi, pilihan yang tepat ialah dengan mengambil ESP + Alfalfa.

 

Kenapa ESP dan Alfalfa?

  • Kerana ESP merupakan milkbooster terbaik yang merupakan protein soya. Bagi ibu yang mengambil ESP, perubahan boleh dirasai seawal minggu pertama jika ibu konsisten mengepam dan minum air 3L sehari. Saya sendiri merasa breast sentiasa penuh dengan ESP dan bayi juga cepat kenyang, dan jarang menyusu dengan kerap.
  • Alfalfa pula merupakan milkbooster yang tak kurang hebatnya. Gabungan alfalfa dan ESP memang memberi kesan yang hebat! 
Jom tengok testimoni customer yang pernah mencuba kedua produk ini ya..
Testimoni 1: Baju Basah dengan ESP + Alfalfa!
Testimoni  2 ; 11 Oz Sekali Pam Dengan ESP 

 

 

Testimoni 3: Dapat 10 Oz Dalam Masa 15 Minit!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah, kedua produk ini ESP + Alfalfa memang terbukti berkesan. Dan semestinya gabungan keduanya memberikan kesan yang Super Duper Hebat! Sekali lagi, suka saya ingatkan, amalkan mengambil air kosong 3L setiap hari dan usahakan pam setiap 3 jam, insyaAllah hasilnya memang meriah..

 

Lebih banyak testimoni penyusuan boleh dilihat DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: