House

ESP Bagus Ke Untuk Ibu Menyusu?


Alhamdulillah, selepas berkongsi tentang kebaikkan ESP dua hari lepas, ramai yang order ESP untuk menganjalkan semula dan mencantikkan payudara. Dan tak kurang juga ramai ibu-ibu menyusu yang ragu-ragu, betul ke ESP bagus ke untuk ibu menyusu? Khas untuk anda semua, saya lampirkan testimoni ibu-ibu yang menyusu, dan mengambil ESP sebagai salah satu milk-booster mereka. Jom tengok..

1) Testimoni Effa yang dapat hasil susu yang sangat menggalakkan walaupun pada bulan Ramadhan, dengan pengambilan ESP dan Alfalfa

 

2) Testimoni dari Darling, di mana suaminya memuji kulit mukanya berubah kelihatan kemerah-merahan semenjak mengambil ESP. Suaminya yang turut mengambil ESP, dapat merasai bahagian tangannya yang patah, makin kurang lenguhnya. Alhamdulillah..

 

Jadi bagi semua ibu menyusu, yakinlah ESP selamat diambil, malahan ia juga dapat menghasilkan susu yang banyak untuk bayi anda, dengan syarat anda mendapat cara makan dan tips yang betul dari pengedar sah anda.

ESP memang BEST! Bukan sahaja mencantikkan kulit, ESP juga menganjalkan kembali payudara yang kendur, merupakan milk-booster untuk ibu-ibu menyusu, berupaya menghilangkan parut jerawat dan memberi tenaga berpanjangan. Ibu hamil juga digalakkan mengambil ESP untuk kesihatan ibu dan bayi dalam kandungan, dan bila bayi lahir nanti, kulitnya mesti sangat cantik dan mulus.. Untuk pembelian secara credit card atau detail lanjut tentang ESP, sila klik SINI

Hubungi saya untuk konsultasi percuma, tips pengambilan yang betul ~ farahshoppe@gmail.com / 019-5567302

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: