House

Hilang 17kg Dalam Masa 3 Bulan!!!


Salam Aidilfitri.. Saya pasti anda semua masih dalam mood beraya kan.. Walaupun dah start bekerja, mood raya masih menebal, dan pastinya sana sini “budaya makan” masih diamalkan.. hehe.. Kalau tak dapat rendang, lemang, ketupat, biskut raya pun memang cukup sedap dinikmati.. Lupa sekejap nilai kolesterol dan lemak! 

Tapi tak mengapa.. nama pun raya.. Dah naikkan berat, kenalah turunkan balik, betul tak? Bagi ibu yang menyusu, hari ni saya nak bercerita tentang SET SLIMMING BREASTFEEDING yang berjaya menurunkan berat ramai ibu-ibu di luar sana, tanpa memberi sebarang kesan kepada bayi. Pada yang dah tak menyusu, boleh PM Fb saya ya, saya ada SET YANG LEBIH POWER untuk anda..

Apa ada dalam Set Slimming Breastfeeding ni? Jom kita tengok..

  • Lecithin / Omega – Untuk memecahkan lemak (Omega mempunyai kesan yang lebih power berbanding lecithin)
  • Alfalfa – Untuk membuang lemak yang telah dipecahkan tadi, dan juga bertindak sebagai milk booster
  • ESP – Protein soya yang membantu memberikan rasa kenyang dan juga membantu pembakaran kalori. Dan untuk makluman, ESP merupakan milk-booster terbaik kami.

 

Dah tau apa ada dalam set ni, jom tengok testimoni pula!

 

 

Wow!! Memang mengejutkan.. Dan baru 2-3 hari lepas Pn Izzah ada beraya di rumah saya, nyata memang berbeza.. Bila saya tanya, beliau sendiri mengakui ramai yang menegur badan dah slim raya hari tu. Seronok nyer beraya dengan imej baru.. 

Selain berat badan turun, kulit muka juga semakin berseri kerana ESP membantu mencantikkan kulit, dan alfalfa membersihkan dari dalam / detoks. Dan uniknya, ESP dan alfalfa juga bertindak sebagai milk booster. Jadi untuk anda yang masih ragu, tak rugi beli set ni, sebab semua dalam satu..

 

Lagi testimoni lecithin..

 

Haa.. jangan tak tau, lecithin ni kalau kita control makan, berat badan memang boleh turun. Tetapi, kalau kita main hentam je makan, berat tak turunlah, tapi tak juga naik.. maintain giteww.. Jadi memang sesuai sangatlah untuk musim perayaan ni kannn.. Jadi untuk yang rajin ke open house tu, pastikan lecithin sentiasa bersama anda ya..

 

Untuk melihat lebih banyak Testimoni Set Slimming, sila klik DI SINI

 

Tunggu apa lagi, jom dapatkan Set Slimming Shaklee untuk anda. Bagi yang bujang, lelaki atau yang tak menyusu, ada Set Yang Lebih Power Untuk Anda. Sila hubungi saya untuk dapatkan detail lanjut ya..

 

Peringatan: Pastikan anda mendapat CARA PENGAMBILAN YANG BETUL untuk kesan maksimum. Hanya yang membeli dengan saya sahaja akan mendapat konsultasi percuma ya..

Untuk mendapatkan produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: