House

Jana Income Dari Rumah?


Alhamdulillah..siapa sangka duduk rumah atau dengan kata lain bekerja dari rumah boleh dapat income  besar? Saya pasti ramai antara ibu bekerjaya di luar sana mengimpikan bekerja dari rumah dan dapat melihat sendiri anak-anak membesar depan mata. Masalahnya ramai yang tak tau apa bisnes yang boleh menjana keuntungan, dan ramai juga tak nampak jalannya..

Dulu, saya pun selalu berfikir “Alangkah bagusnya kalau duduk di rumah, jaga anak-anak tetapi dalam masa yang sama dapat duit banyakkk…” Tapi saya terfikir semula, nak buat apa? Untung ke? Boleh ke? Nanti tak ada duit pula nak bayar bil-bil sedia ada..

Alhamdulillah, Allah menggerakkan hati saya untuk menceburi bidang Shaklee. Sebelum ni pun dah banyak bisnes yang saya buat, tapi semuanya sekadar pulangan kecil. Dengan Shaklee, memang hidup kami sekeluarga berubah dan sangat bersyukur dengan income yang ada sekarang. Siapa sangka, jadi surirumah sepenuh masa tetapi income saya jauh lebih besar dari masa saya bekerja sebagai pensyarah dulu? 

Kini, berniaga adalah kerjaya saya, tiada tekanan, tiada traffic jam, tiada masalah pengasuh.. Hari-hari yang saya lalui sangat tenang bersama anak-anak tersayang.. Dan yang paling penting saya juga dapat berkongsi dan educate customer serta membantu wanita-wanita di luar sana yang inginkan pendapatan tambahan. 

Kepada yang berminat mencuba perniagaan ini, boleh dibuat 100% secara online.. Stok oder hari ni, esok dah sampai depan pintu. Barang juga dihantar kepada customer melalui pos sahaja. Sangat jarang berjumpa customer,kecuali customer yang request nak ambil sendiri barangnya. 

Modal? Saya bermula dengan rm 79.50 sahaja. Daftar ahli cuma rm 79.50 dan anda akan diberi satu Bisnes Kit dimana di dalamnya ada detail produk, detail harga pengedar, harga ahli, cara kira bonus dan macam-macam lah.. Berikut ialah manfaat daftar ahli, dan jika anda serius, semua bonus berikut akan anda nikmati:

  • Bonus dalam bentuk Cash – Bonus akan diberikan pada anda setiap 15hb.. Tengah-tengah bulan dapat duit, memang best.. Tak ada istilah “hujung bulan” atau “poket kering” bagi pengedar shaklee, insyaAllah
  • Bonus Kereta – bagi yang serius, anda akan dapat menikmati bonus kereta bila dah mencapai target tertentu. Boleh beli kereta baru..
  • Percutian – Percutian VVIP 5 Star yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Bagi Muslim, anda berpeluang pergi Umrah dengan pakej VVIP, dimana hotel hanya bersebelahan dengan masjid.. Seronoknya menjadi tetamu Allah dalam keadaan yang cukup selesa..

Apa pula KELEBIHAN jika mendaftar dengan saya?

  • Anda akan diberi ACCESS ke dalam FB TERTUTUP yang hanya boleh dimasuki oleh downline saya sahaja. Dalam group ini ada banyak info tentang bisnes online, tips marketing, cara closing dengan betul, bagaimana menarik ramai customer dan banyak lagi RAHSIA PERNIAGAAN akan diberikan pada anda.
  • Anda juga akan dimasukkan ke dalam 2 lagi FB tertutup yang melibatkan bisnes dan customer.
  • Anda akan dibimbing sehingga berjaya melalui Seminar yang akan kami adakan dan juga “Personal Coach” juga akan diberikan berdasarkan permintaan
  • Jika tak tahu menggunakan blog, kami akan ajar caranya. Teknik marketing, bagaimana mengunakan fb dengan cara yang betul,semuanya akan diberikan, janji anda sendiri ada kemahuan untuk berjaya.
  • Ramai downline saya yang dapat 4 angka hanya selepas 1-2 bulan menyertai kumpulan kami. Anda bagaimana?

Jika anda ada kemahuan, kami akan tunjukkan jalannya. Anda boleh menjalankan perniagaan ini secara part time atau full time. Yang penting, anda perlu berusaha dan konsisten. Terus terang, saya sangat bahagia dan tenang dengan kehidupan sekarang. Dunia saya hanya ada suami, anak dan shaklee.. Alhamdulillah moga Allah terus limpahkan rezeki yang melimpah ruah untuk saya, semua downline saya dan juga ANDA yang bakal menyertai kami.

Berminat? Hanya Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ dan pm saya, saya akan membalas semua pm anda tentang bisnes ini..atau boleh juga call saya di 019-6657 302 untuk gambaran yang lebih jelas. 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

3 comments on “Jana Income Dari Rumah?

  1. Fara on said:

    salam Kak fara..

    Saya fara gak,, ;-D….sy berminat la nak jd member…mcm mana caranya?saya pernah beli ESP dr akak jugak… sy ye hp no…0122712145

  2. emma on said:

    saya ingin tahu lebih detail ttg harga product dan bisnes ini.

  3. nurul on said:

    salam farah,

    saya berminat nk mencuba perniagaan ni..blh bgtau details x?

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: