House

Jana Income Lumayan Dengan Shaklee


Jana income lumayan dengan Shaklee.

 

Alhamdulillah, saya dan suami dua-dua fulltime dengan Shaklee. Beberapa bulan lepas, kami berpindah ke rumah baru. Biasalah bila berkenalan dengan jiran, mereka akan bertanya, kerja di mana. Saya jawab “saya bisnes Shaklee”. Mereka tanya lagi, suami? Jawapan saya “suami pun buat Shaklee sama-sama”. 

 

Agak ramai yang terkejut dan tak kurang yang bertanya “masyuk ke buat Shaklee?” Dah rank apa sekarang ni, dua-dua boleh bekerja dari rumah?” Jawapan saya, Alhamdulillah ada rezeki anak-anak. 

 

Hakikatnya kejayaan hari ni bukanlah sekelip mata. Banyak kesusahan, kepayahan dan halangan sebelum kami berjaya sampai ke tahap ini. Tapi percayalah, walaupun bisnes banyak cabaran tetapi habuannya besar. 9/10 dari sumber rezeki kan dalam perniagaan. Begitu juga dengan Shaklee. Shaklee juga satu cabang perniagaan, insyaAllah jika kita berusaha bersungguh-sungguh anda memang akan terkejut melihat hasilnya.

 

Bagaimana Menjalankan Bisnes Shaklee?

 

Simple je, tapi kena istiqomah. Kita mestilah sharing dari hati. Share tentang kebaikkan produk shaklee kepada orang ramai, tak kisahlah sama ada anda suka berniaga secara online atau offline, pokok pangkalnya sharing mesti ada.

 

Setiap hari kita kena bantu orang lain untuk hidup lebih sihat. Kenapa saya kata bantu? Contoh, semalam ada seorang ibu yang kekurangan susu datang untuk beli suplement penyusuan. Memang dia datang untuk beli Set Penyusuan, tetapi saya telah bagi sedikit tips dan taklimat ringkas bagaimana dan apa yang perlu dia lakukan untuk banyakkan susunya.

 

Pada saya itu satu sumbangan kerana kita membantu dia untuk memberikan titisan emas untuk anaknya. Kalau lah saya tak memberikan tips-tips tersebut, hampir pasti dia mungkin saja berputus asa. Dan terus memberikan susu formula.

 

Jika kita berkongsi dari hati, niat untuk membantu dan bukan sekadar menjual, insyaAllah rezeki kita akan lebih terbuka luas. Justeru, jika terjumpa orang yang sakit lutut ke, jangan segan silu untuk beritahu dia untuk mencuba suplement Shaklee. Jangan malu, niatkan untuk membantu. Kalau dia tak nak, kita tak rugi pun. 

 

Dan, jangan lupa membantu kawan-kawan atau kenalan kita yang mengalami kesempitan wang. Beritahu mereka tentang peluang jana income lumayan dengan Shaklee, mana tahu dari cerita kita dia dapat jana extra income untuk keluarga dia.

 

Masyuk Atau Tidak Buat Shaklee?

 

Masyuk atau tidak bergantung pada usaha kita. Jika rajin dapatlah banyak, jika malas tak ada apa boleh bantu. Dalam keadaan ekonomi yang tidak menentu ni, berniagalah, mudah-mudahan Allah berikan rezeki yang banyak untuk kita sekeluarga.
Bagaimana Shaklee Beri Income Pada Kita?

 

Shaklee memberikan beberapa bentuk bonus atau keuntungan kepada pengedar-pengedarnya:

  • CASH – Setiap bulan Shaklee akan masukkan cash bonus berdasarkan jualan dan prestasi pengedar dan seluruh organisasinya. Selain dari cash bonus, pengedar Shaklee juga mendapat untung runcit sekitar 25% untuk setiap produk Shaklee yangterjual.
  • CONVENTION – Percutian PERCUMA 6 STAR diberikan oleh Shaklee untuk semua pengedar yang layak. Setiap tahun ada 2 pilihan percutian, sama ada UMRAH untuk muslim atau satu negara lain seperti US, Italy, Paris, London dan sebagainya. BONUS!!! Jika point perlancongan anda banyak, anda juga boleh membawa suami, mak, ayah, mak dan ayah mertua serta adik beradik yang belum berkahwin.
  • CAR – Shaklee memberikan 3% bonus kereta setiap bulan. Lebih besar organisasi anda, lebih besarlah bonus kereta anda. Jangan terkejut jika ada pengedar yang bonus keretanya sahaja melebihi 20K sebulan, belum masuk bonus lain lagi!

 

Mudahnya Jana income lumayan dengan Shaklee..

 

Saya katakan mudahnya Shaklee sebab saya boleh jalankan Shaklee 100% online. Hanya keluar rumah jika perlu COD pada customer, itupun dalam 5-10 minit perjumaan, atau keluar berjumpa bisnes partner saya untuk coaching. Sekali sekala, menghadiri seminar dan majlis ilmu untuk mendalami taktik dan ilmu bisnes.

 

Secara umumnya, tak adalah perlu keluar hari-hari untuk berjumpa orang. Kebanyakkan urusan dilakukan secara online. Maklumlah, ibu kepada 4 anak, hari-hari saya dah cukup sibuk menguruskan mereka, jadi harus pandai-pandai bahagi masa antara bisnes dan keluarga.

 

Bagi anda ibu yang bekerja dan mahu menjana part time income, pada anda yang bergelar surirumah, pada anda bapa-bapa atau pelajar atau sesiapa sahaja yang nak cari duit lebih, Shaklee ada jawapannya. Perniagaan Shaklee sangat simple, terjamin, keberkesanan produk yang tak dapat dinafikan kehebatannya dan potensi repeat order yang tinggi adalah sebab kenapa anda perlu buat Shaklee.

 

Jom jana income lumayan dengan Shaklee, jangan biarkan keruncingan ekonomi mengganggu masa depan anda.

 

Hanya rm 80 seumur hidup untuk yuran pendaftaran. Atau beli produk Shaklee yang berharga rm 700 dan anda layak menikmati Keahlian Percuma!

 

registration-image (1)

Untuk pendaftaran keahlian, sila hubungi saya di farahshoppe@gmail.com / Add fb saya FARAH SHAKLEE BIZ hari ini. 
Atau boleh Call or Whatsupp 019-6657 302
Tunggu apa lagi? Masa depan anda berubah dengan tindakkan segera anda hari ini!

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: