House

Jatuh Cinta Pada ESP


Sempena bulan ESP, terimbas kembali kenangan pertama kali mengambil ESP 3 tahun dulu. Masa tu tertanya-tanya, apalah special sangat ESP ni sampai menjadi kegilaan ramai. Apa yang menyebabkan ramai jatuh cinta pada ESP ni..

 

Keinginan mencuba masa tu sangat kuat, tapi budget tak cukup. Padamkan je lah hasrat, dan saya cuma mengambil set vitamin B sahaja untuk penyusuan baby saya. Selepas 5 hari mengambil Set B ni, kesannya sangatlah memuaskan hati. Lalu hati saya terdetik, kalau set B ni sahaja dah memberikan impak yang sangat bagus untuk penyusuan saya, macam manalah agaknya ESP yang glemer tu kan..

 

Jadi, saya mula menyimpan sedikit, dan bulan depan nya terus mencuba ESP nie.. Pertama kali merasa ESP, rasa macam protein lain di pasaran.. rasa ala-ala soya macam tu. Cuma saya lebih gemar minum ESP dicampur sedikit Milo atau Fresh Milk. Memang sodap! Selepas beberapa hari, kesannya mula kelihatan.

 

Dunia penyusuan saya lebih meriah dengan kehadiran ESP. Susu lebih cepat dihasilkan, payudara lebih cepat penuh, dan tak risau pun susu tak cukup, alhamdulillah.. Memang jatuh cinta pada ESP ni umpama cinta pandang pertama lah!

 

Dan, tahun ni saya baru melahirkan baby ke-4. ESP saya ambil seawal hari pertama selepas kelahiran. Walaupun bersalin secara “caesar”, namun susu saya sangatlah banyak, sampaikan hari kedua je saya dah bengkak susu. Tu pun saya cuma ambil 2 sudu besar ESP je, 1 hari sekali. Belum ikut dosage yang sepatutnya lagi pun.. Pendek kata, 10 hari pertama saya “berpantang” tak mengambil ESP sebab takut breast bengkak dan masalah lain pula kan..

 

Dan, perkara kedua yang buat saya jatuh cinta pada ESP ialah ia memberikan tenaga dan kesihatan yang sangat baik. Baby pun sihat sama, dan alhamdulillah sangat jarang-jarang demam walaupun adakalanya terkena tempias hujan..

 

Apapun, syukur saya dipertemukan dengan Shaklee. Suplement Shaklee khususnya ESP sangat-sangat membantu perjalanan penyusuan saya dengan sangat mudah dan menyeronokkan! Kulit bertambah cantik, badan sihat, susu meriah dan baby pun sihat sama.. Alhamdulillah..

 

Untuk ibu-ibu di luar sana yang sedang menyusukan bayi, ambillah ESP sebagai salah satu dari pada suplement penyusuan anda, insyaAllah anda akan jatuh cinta pada ESP dan sangat-sangat berpuas hati.

 

Untuk melihat TESTIMONI lain ESP, sila klik DI SINI

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: