House

Kumpul 130 oz Stok Susu Dlm Masa 10 Hari!


Alhamdulillah..hari ni sekali lagi saya nak berkongsi testimoni seorang ibu yang berjaya menambah stok simpanan susunya sebanyak 130 oz dalam masa 10 hari sahaja! Memang menakjubkan..

Menurut Pn Aminah, sebelum mencuba set Shaklee ini, dia cuma mendapat 2-3 oz sahaja sekali sesi pam, tetapi Alhamdulillah dengan berkat usaha beliau dan pengambilan set 3M, beliau mendapat 5-6 oz dalam satu sesi pam. Kesannya, stok susu yang selama ni ada 50 oz sahaja, kini ada 180 oz dalam masa 10 hari sahaja! Semuanya dengan izin Allah, dan saya pasti Pn Aminah sangat gembira kerana beliau akan mula bekerja dalam masa terdekat. Jom tengok testimoni yang beliau berikan:

 

Jemput baca detail set 3M DI SINI  

Apa yang paling penting buat si ibu yang bekerja? Sudah pastilah membekalkan susunya sendiri untuk anak tersayang yang ditinggalkan. Saya pasti, semua ibu-ibu di luar sana mahu menyusukan anaknya selama mana yang boleh, sebagai tanda ingatan, sebagai tanda kasih sayang.. Saya sendiri mencuba set penyusuan ini ketika susu saya amat getir, ketika itu memang duit sangat terhad (tengah bulan).. Tetapi, demi anak tersayang, saya gagahkan cuba satu set sebagai usaha dan ikhtiar sebab saya tak mahu anak saya diberi susu formula. Alhamdulillah susu bertambah..Dan kini saya pengamal tegar supplement ini kerana saya nampak kesannya yang sangat baik pada anak dan diri saya juga. 

Kepada ibu-ibu di luar sana yang masih was-was, buangkan perasan itu..kerana pada saya duit boleh dicari, tetapi kasih sayang pada anak tiada tandingannya..dan susu ibu lah salah satu tanda dan pengikat kasih sayang ibu dan anak. Kita berusaha, Allah jua yang memberi rezeki.. Jika tiada usaha, manakan Allah nak beri? 

Hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA ~ farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: