House

Masalah Kesuburan Lelaki


Masalah kesuburan lelaki? Benarkah masalah kesuburan boleh berpunca daripada lelaki? Ya, sememangnya boleh jika pasangan masih tidak berjaya menimang cahaya mata. Ada kemungkinan masalah kesuburan berpunca daripada isteri, suami atau kedua-duanya sekali.

 

Namun seringkali masalah kesuburan dikaitkan dengan wanita, berikutan lumrah lelaki yang agak ego untuk menjalani pemeriksaan doktor. Kepada para suami yang masih belum dikurniakan cahaya mata, bersama-samalah dengan isteri berjumpa doktor untuk mengenalpasti masalah sebenar kenapa masih belum dikurniakan rezeki. 

 

Jika isteri didiagnosis normal, dan suami pula mengalami masalah kesuburan lelaki, jangan bimbang kerana sebagai manusia kita boleh berikhtiar. Ada rawatan khusus untuk kesuburan disediakan oleh pakar perubatan, rawatan traditional dan juga melalui pengambilan SUPLEMENT KESUBURAN.

 

Apakah masalah kesuburan lelaki yang kerap dialami oleh para suami?

  1. Lelaki kekurangan sperma yang baik (oligosperma)
  2. Langsung tidak mempunyai sperma (azoosperma)

 

Bagi yang mempunyai sperma yang kurang, ada rawatan dan suplement yang boleh anda jalani. Bagi yang langsung tiada sperma, bagaimana pula? Jangan bimbang.. ada sesetengah suami yang langsung tiada sperma kerana saluran sperma atau epididymis tersumbat. Antara sebab berlakunya sumbatan ini ialah berlakunya jangkitan kuman, ataupun terkena sepakan kuat, dan mungkin juga berlaku kepada lelaki yang aktif bersukan.

 

Apapun masalah kesuburan lelaki yang anda alami, ikhtiar dan usahalah untuk mencari jalan keluar. Jangan hanya berdiam diri, kerana Allah sendiri menyuruh kita berusaha untuk mendapatkan sesuatu. Salah satu usaha paling mudah dan simple ialah dengan pengambilan SUPLEMENT KESUBURAN SHAKLEE untuk lelaki.

 

 

Set Kesuburan Lelaki

 

 

Bagi suami yang mengalami masalah kesuburan lelaki, ada 3 suplement perlu anda ambil. Yang pertama:

  1. Vitamin E 
  2. Zinc Complex
  3. CoQHealth

 

Ketiga-tiga suplement ini mempunyai fungsi tersendiri dalam mengatasi masalah kesuburan lelaki. Antaranya ia menambah kesuburan lelaki, membantu membentuk sel sperma yang sihat dan sempurna, menambah tenaga seksual suami dan mampu menambah keinginan seksual suami untuk kerap bersama isteri. Selain itu, suplement juga membantu meningkatkan pengaliran darah untuk sampai ke organ seksual lelaki, sekaligus menambah baik kesuburan suami.

 

Berikut ialah antara testimoni suami yang telah berjaya dengan Set Kesuburan Shaklee:

 

Set Kesuburan Shaklee

 

 

Set Kesuburan Shaklee

 

Alhamdulillah, ramai yang dah berjaya hamil dengan Set Kesuburan Shaklee. Jika anda, suami yang berada di luar sana mengalami masalah kesuburan lelaki, jangan segan untuk hubungi kami ya. InsyaAllah kami akan membantu memberikan suplement yang terbaik untuk anda. Jika isteri juga mengalami masalah kesuburan, ada suplement yang boleh diambil oleh isteri. Sila klik di sini untuk SET KESUBURAN ISTERI

 

Bagi melihat lebih banyak TESTIMONI SET KESUBURAN SHAKLEE, sila klik DI SINI ya. 

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: