House

Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah?


Anda mencari peluang bisnes dari rumah? Tak kisahlah anda seorang yang bekerja atau suri rumah sepenuh masa, pastinya ingin mencari peluang bisnes dari rumah kan?

 

Dengan perbelanjaan besar hari ini, serba serbi mahal, bawa duit rm 100 ke pasar pun boleh dibilang dengan jari berapa barang je kita bawa balik. Jadi mahu tak mahu, kita kena ada pendapatan tambahan untuk keselesaan hidup kita sekeluarga.

 

Apa bisnes yang boleh kita buat dari rumah? Banyak sebenarnya.. kita boleh menjahit, membuat kuih, memasak makanan, namun bagi saya, saya lebih suka memilih bisnes yang tak memerlukan saya mengeluarkan keringat dengan banyak. Maksudnya, bisnes yang tidak terlalu meletihkan fizikal saya.

 

Bukan malas, bukan berat tulang, tapi sebagai seorang suri rumah, tak dapat dinafikan, kerja rumah dan anak-anak menuntut sebahagian besar dari masa saya sehari-hari. Jika saya memilih bisnes yang memerlukan komitmen tenaga yang tinggi, takut sendiri tak mampu pula, keletihan, dan anak-anak terabai. 

 

Jadi apa bisnes yang saya lakukan? Saya menjalankan bisnes Shaklee, iaitu berkongsi kebaikkan makanan tambahan atau suplemen Shaklee. Siapa tak kenal Shaklee? Brand terkenal dan diyakini berpuluh tahun lamanya. Keberkesanannya tak dapat dinafikan, dan yang paling penting Shaklee adalah semulajadi, “beyond organic” dan tidak memberi kesan sampingan. Kesan yang baik memang akan dapat dirasai walaupun anda cuma mencuba satu produk Shaklee sahaja. 

 

 

 

Alhamdulillah, telah 11 tahun saya dalam bisnes Shaklee ni, dan semuanya bermula dari rumah. Dengan hanya bermodalkan rm 75 dulu.. tapi sekarang modal CUMA RM 35 sahaja tau.. anda boleh mula berniaga terus. 

 

Shaklee akan memberikan anda satu website untuk anda “access” di mana di dalam website ni ada segala info tentang produk, segala risalah atau “brochure” yang cantik-cantik dah disiapkan, dan sistem order juga “add to cart” sangat efisien. Saya bangga menjadi sebahagian dari team Shaklee sebab semuanya sangat mudah dan di hujung jari

 

Berapa income yang boleh anda dapat dengan Shaklee? You sign your own cheque! Mula-mula join mungkin anda akan dapat sikit.. ada yang dapat sekadar rm 200, rm 500 sebulan.. tapi siapa nak bagi kan rm 500 bonus di tengah bulan? Kalau anda bekerja, hujung bulan dapat gaji kerja hakiki, tengah bulan dapat gaji Shaklee. Itu belum kira untung runcit yang anda akan perolehi bila berjaya menjual produk Shaklee. 


Potensi income.. ada yang 4 angka sebulan, 5 angka, malahan 6 angka pun ada. Pokok pangkalnya hati mahu, dan terus belajar dan berusaha. 

 

Perlu ke simpan stok dengan Shaklee? Dah pastinya tak perlu. Anda boleh order di website Shaklee, dan minta Shaklee poskan terus pada customer. Seolah-olah dropship pun ada bisnes Shaklee ni, mudah sangat dan semua di hujung jari. Pendek kata bisnes online yang sangat best dan mengujakan!

 

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan sehingga 4 ke 5 angka sebulan dengan Shaklee, kami alu-alukan anda join group kami. InshaAllah anda akan diajar cara bisnes dan ada support dalam group whatsapp dan telegram. Bahan-bahan untuk iklan semua disediakan. Anda tinggal share kan aje di Facebook, Instagram dan semua media sosial anda. menarikkan? 

 

 

Jika anda berminat nak join ahli dengan hanya modal rm 35 aje, boleh terus klik link di bawah ni dan isikan detail ya..

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=867141

 

Selepas isikan detail anda, boleh whatsapp saya seperti di bawah ini

http://www.wasap.my/60196657302/DahIsiFormDaftarAhli

ATAU

Jika anda tak nak isikan detail sendiri, boleh whatsapp saya terus di bawah ni dan saya akan uruskan semuanya A-Z 

http://www.wasap.my/60196657302/nakjoinbisnesShaklee

 

Anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302/nakjoinbisnesShak

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Follow Instagram saya:  PAKAR_VITAMIN

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah?

  1. Pingback:Renewal Mudah Dengan Shaklee | Mommy Iskandar

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: