House

Pernah Menangis Bila Anak Minum Susu Formula..


Alhamdulillah.. hari ni saya nak berkongsi kegembiraan seorang customer. Dulu beliau pernah menangis bila mana susu tak cukup, dan terpaksa melihat anak minum susu formula. Hati ibu mana tak sedihkan, bila kita berazam untuk memberi yang terbaik untuk bayi kita, tapi hajat tak sampai..

Namun, beliau tak mengalah dan mencuba ESP sebagai satu usaha. Alhamdulillah..kalau dulu bayinya tak nak menyusu sangat sebab susunya cair, tapi kini berselera sungguh anak minum..  Dan susu melimpah-limpah.. Syukur.. Ni testimoninya saya lampirkan bersama..

 

 

 

Dan kegembiraan kedua, seorang ibu ni susu bertambah apabila ambil ESP sebagai breakfast. Tapi harus diingat ya, untuk mendapatkan hasil seperti ini, anda harus pam kerap setiap 3 jam dan minum air banyak, 3-4 Liter sehari untuk hasil maksimum..

 

 

Dan saya juga happy bila menerima testimoni-testimoni hebat dari customer. Walaupun saya berniaga, namun bila dapat membantu ibu-ibu di luar sana, saya saya rasa seronok sangat, itulah kepuasan yang tak dapat digambarkan dengan kata-kata. Doa saya mudah-mudahan semua customer saya mendapat manfaat dari setiap produk yang mereka beli dari saya.

Dan istimewanya, ibu mengandung juga dah boleh ambil ESP ni sebagai supplement tambahan untuk kesihatan ibu dan anak, juga penyediaan badan untuk penyusuan apabila bersalin kelak.

Untuk melihat lebih banyak testimoni ESP, sila klik DI SINI

Jika anda berminat, sila hubungi saya ya.. Saya akan memberi konsultasi penyusuan percuma untuk anda..Hanya untuk customer saya sahaja tau, eksklusif untuk anda, pelanggan MommyIskandar.Com

Hubungi saya di:

Tel / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya Farah Alias Biz untuk chat secara terus dengan saya

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: