House

Ramadhan Menjelang Tiba, Jom Kumpul Stok Sebelum Berpuasa..


Alhamdulillah.. Syukur kerana kita diberi kesempatan dan umur yang panjang untuk bertemu sekali lagi dengan Ramadhan tahun ini. Dan syukur juga kerana kita masih merasa nikmat menyusukan anak dengan susu ibu, walaupun saya tau ramai di antara anda ibu bekerjaya, namun itu semua bukan penghalang memberi yang terbaik untuk anak kita..

Berpuasa menyebabkan susu berkurang? Secara logiknya ya, sebab kita tidak makan dan tidak minum dalam tempoh masa yang lama. Namun, berkat bulan Ramadhan yang penuh berkah, percayalah..susu anda tak akan berkurang jika anda mematuhi 3 perkara di bawah:

1) Pam kerap, setiap 3-4 jam sekali
2) Minum air banyak semasa bersahur dan berbuka dan pastikan anda mendapat 3-4 Liter air sehari
3) Jaga pemakanan anda dengan baik dan ambil pemakanan berkhasiat semasa berbuka dan bersahur

Perkara (1) dan (2) perkara rutin bagi anda, tetapi perkara yang ke (3) yang agak sukar ramai ibu kekalkan sepanjang Ramadhan, kerana terlajak tidur, tak bangun sahur, sibuk untuk menyediakan juadah berbuka yang seimbang..dan akibatnya..? Susu berkurang.. Oh tidakkkkk….

Jadi, untuk mengelakkan perkara ini berlaku, anda perlulah banyak mengambil kurma, minum susu, dan perkara yang paling mudah, ambil SUPPLEMENT PENYUSUAN untuk memastikan badan anda kekal sihat dan masih mendapat nutrisi penting yang diperlukan dalam tubuh.

Walaubagaimanapun, bak kata pepatah, sediakan payung sebelum hujan. Baik kita sediakan stok susu sebanyak mungkin, supaya sepanjang Ramadhan nanti kita tenang melalui bulan yang penuh barakah ini.

Persoalannya, bagaimana? Sekali lagi, pam kerap setiap 2-3 jam, minum air 3-4 liter dan jika anda tanya supplement terbaik untuk mengumpul stok susu dengan cepat, jawapannya ialah Set 3M!

Jom tengok testimoni pengguna yang berjaya mengumpul stok dengan Set 3M ya..

 

 

 

 

 

 

 

Bestkan? Kepada ibu-ibu yang sedang berpuasa ganti sekarang ni, dan anda perasan susu anda semakin berkurang.. itu tandanya badan anda perlukan supplement. Tak rugi pun ambil supplement, selain untuk kesihatan ibu, anak juga semakin sihat dan jarang-jarang demam..

Untuk mendapatkan set ini, sila hubungi saya di 019-6657 302 / email farahshoppe@gmail.com / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ. Harga menarik dan KONSULTASI PERCUMA selepas pembelian menanti anda!

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: