House

“Saya Ingat Dah Tak Ada Susu Untuk Baby Saya..” – ESP Membantu!


“Saya ingat dah tak ada susu untuk baby saya..” Itu luahan seorang ibu.. Namun Alhamdulillah, selepas mencuba ESP, baju mula basah apabila Cik B penuh.. Alhamdulillah.. Bagaimana ESP membantu dalam penghasilan susu? 

ESP merupakan protein soya yang sangat diperlukan oleh tubuh badan, terutama bagi ibu yang menyusu. Lazimnya, ibu yang sibuk dan tidak mengamalkan pengambilan makanan seimbang, akan memandang remeh terhadap pengambilan protein. Dengan adanya ESP,  bekalan protein yang diperlukan oleh tubuh telah tersedia, dan uniknya ESP ia merupakan sumber protein soya terbaik dan rendah lemak berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu.

Sebab itulah mengapa apabila ibu menyusu mengambil ESP, ibu akan mendapati penghasilan susu semakin cepat dan Cik B sentiasa rasa penuh, DENGAN SYARAT IBU KERAP MENYUSUKAN BAYI / KERAP PAM dan MINUM AIR BANYAK.. Jika ibu sibuk bekerja dan tidak dapat pam walau sekali di pejabat..sukar untuk mendapat hasil yang meriah ya..

Ini antara testimoni pengguna, saya kongsikan bersama..

 

Testimoni 1: Baju basah dengan ESP, Cik B sentiasa penuh..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimoni 2: Dulu 4 oz, sekarang 9 oz dengan  ESP!

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimoni 3: Dengan ESP susu pekat dan berkrim..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah.. ESP banyak membantu ibu-ibu menyusu di luar sana.. yang penting ibu jangan lemah semangat dan kental untuk meneruskan penyusuan demi bayi tersayang.. Dan yang paling utama, ibu mesti patuhi konsep “Demand & Supply” ya.. Pam atau susukan bayi anda sekerap yang mungkin, insyaAllah dengan tambahan supplement ESP, ibu akan mendapat kesan yang positif dan susu juga akan bertambah pekat, dan berkrim..  🙂

 

Oh ya, bulan Octeber ini Shaklee ada OFFER ESP, BUY 6 FREE 1. Tetapi kalau anda nak beli 1 pun boleh, hanya hubungi saya seperti di bawah ya.. menanti anda..

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi penyusuan percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: