House

Set Berpantang + ESP ~ Ibu Sihat Dan Susu Sangat Meriah..


Hari ni sekali lagi saya nak berkongsi testimoni ibu-ibu yang berpantang dengan vitamin Shaklee. Alhamdulillah, semua ibu berpuas hati dengan Set Bersalin Shaklee, di mana semua mengakui yang badan mereka berasa lebih sihat, cergas dan ceria.

Luka pun cepat sembuh dengan adanya supplement zinc yang merupakan salah satu dari komponen utama ikan haruan. Dan pastinya pengambilan ESP sebagai supplement tambahan semasa berpantang, sangat berbaloi. Kerana ESP ni merupakan protein soya yang sangat membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Jika ibu rajin mengepam, insyaAllah stok susu yang dapat dikumpul sebelum mula kerja sangat-sangat meriah. 

Mari kita tengok apa kata Pn. Shima semasa beliau berpantang:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jika anda perhatikan testimoni Pn. Shima di atas, beliau yang menjalani operation selepas bersalin, tetapi badan tetap rasa cergas dan selesa. Dan semasa berpantang, beliau menjaga diri sendiri, hari ketiga dah mula memasak untuk suami dan anak-anak, alhamdulillah tak masalah. 

Dan lagi, susu untuk baby juga sangat meriah, hinggakan sekali pam dapat 14 0z! Dan menurut kata beliau, deep freezer dah hampir penuh dengan stok susu, alhamdulillah..

Kepada semua ibu-ibu di luar sana, set bersalin shaklee memang amat membantu. Sama ada dari segi fizikal dan emosi ibu, serta mempercepatkan penghasilan susu jika diambil bersama-sama dengan ESP. Untuk makluman anda, Set kami boleh diambil sejak hari pertama bersalin, dan selamat diamalkan walaupun bayi mengalami jaundice atau G6PD. 

Untuk melihat Set Bersalin Shaklee dengan lebih detail lagi, boleh klik SINI

Dan untuk melihat Energizing Soy Protein (ESP) pula, boleh klik SINI

Sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut tentang produk dan konsultasi percuma di farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

5 comments on “Set Berpantang + ESP ~ Ibu Sihat Dan Susu Sangat Meriah..

  1. salam…makan set bersalin SHAKLEE ni berat badan turun ke tak?

  2. liza on said:

    saya mahu matlumat lebih detail dan termasuk dengan harga

  3. vena on said:

    incase kalo amek full set bepantang + esp… kalo kiter x makan jamu or produck laen bleh ker?? sbb ikot kan before this amek nona roguy.. for first baby.. tapi jamu dier panas… so agak susah nk bg dier brest feed..
    n set ney skali memudah kan kiter mengurang kan berat badan ker?? cam other product. n memudah kan kiter membuang air besa..

    n berape kos dier kalo nk amek full set ekk??

  4. Zurena on said:

    Saya ingin tahu kalau kita ambil Shaklee nie mcm mana jamu pulak perlu ke kita mengambilnya juga? Untuk Set Bersalin Shaklee nie berapa satu set & kat mana nak order?

    TK

    Zurena

  5. nora on said:

    salam..berapa harga set berpantang + esp?

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: