House

Set Berpantang – Pastikan Pilihan Anda Tepat


Bagi ibu yang pertama kali menimang cahaya mata, pasti keliru dengan set berpantang mana yang harus dipilih. Terlalu banyak set berpantang di pasaran, yang manakah terbaik? 

Pada saya tak ada istilah set terbaik. Cuma beberapa kriteria anda perlu pastikan sebelum membeli set berpantang nanti. Antara kriteria yang perlu ada ialah:

  • Set Berpantang tersebut mestilah SELAMAT dan TIDAK MEMBERI SEBARANG KESAN tidak baik pada kesihatan ibu, pengeluaran susu mahupun pada bayi. Ada set berpantang yang menyebabkan pengeluaran susu terganggu dan ada juga yang menyebabkan baby cirit. 
  • Set Berpantang tersebut BOLEH DITERUSKAN WALAUPUN BAYI MENGALAMI KUNING. Banyak set berpantang yang tidak boleh diambil jika bayi mengalami kuning. Bayangkan jika bayi kuning selama 3 minggu, ibu juga akan mengalami lemah badan dan tidak bertenaga sepanjang tempoh tersebut.
  • Set berpantang mestilah membantu badan anda rasa sihat, bertenaga dan tidak mudah letih. Berpantang antara masa yang mencabar bagi kebanyakkan wanita. Ini kerana dalam keadaan yang masih lemah, luka belum sembuh, ibu lazimnya terpaksa berjaga malam melayan ragam bayi dan
  • Set berpantang tersebut membantu proses penyembuhan luka bersalin dengan cepat.
  • Set berpantang tersebut juga membantu anda lawas dan tidak sembelit semasa dalam pantang. Ini penting ya, kerana sembelit akan menyebabkan luka jahitan anda lambat baik.
  • Jika set berpantang yang anda pilih mampu membantu menghasilkan susu ibu dengan cepat, itu adalah satu bonus buat anda!

 

Rajin-rajinkan diri membuat perbandingan antara set berpantang di pasaran, sebab pilihan yang tepat akan menbantu anda berpantang dengan sihat, ceria, gembira dan tenang..

Masalahnya, adakah set berpantang yang mempunyai semua kriteria di atas? Sudah pastinya anda, anda pasti berpuas hati jika anda mencuba PAKEJ BERPANTANG TERHEBAT  jenama Shaklee. Ini antara testimoni ibu-ibu yang telah mencuba set ini dan sangat berpuas hati..

 

Testimoni 1: Susu Pekat, Jerawat Hilang dan Badan Bertenaga

 

 

 

Testimoni 2: Susu Meriah Sampai Baby Pun “Surrender”

 

 

  

Testimoni 3: Luka Sembuh Hari Ke-7 Berpantang dan Badan Rasa Ringan

 

 

 

Alhamdulillah.. seronok sangat bila semua customer saya berpuas hati dengan Set Bersalin ni  ni. Jika anda nak dapatkan detail PAKEJ BERSALIN TERHEBAT ni, boleh klik DI SINI ya..

Dan untuk melihat lebih banyak testimoni ibu yang gembira dalam berpantang dengan Set Bersalin kami, sila klik DI SINI

Jika anda budget, hanya perlu pm/email/call saya bagitau berapa budget anda. InsyaAllah saya sedia membantu berikan anda yang terbaik agar anda dapat berpantang dengan gembira di samping keluarga tersayang.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya:Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Set Berpantang – Pastikan Pilihan Anda Tepat

  1. Pingback:Tips Luka Bersalin 'Caesar' Cepat Sembuh

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: