House

Set Bersalin Shaklee: Membantu Ibu Lebih Tenang dan Bertenaga Semasa Berpantang


Tempoh berpantang adalah antara masa seorang ibu akan berasa tertekan. Yer la, mana dengan luka yang masih sakit, kerenah bayi dalam pantang yang asyik nak “melekap” dan jika ada anak yang masih kecil, keletah mereka juga ada masanya menguji kesabaran kita.

 

Jika berborak dengan ibu-ibu tentang pengalaman berpantang, ramai mengakui masa-masa berpantang emosi memang tak stabil. Ada yang rasa nak marah, ada yang rasa selalu sedih, ada yang terlalu sensitif sehinggakan suami atau ibu yang menjaganya sering serba salah, sebab apa yang dicakapkan serba tak kena.

 

Kenapakah stress semasa berpantang berlaku?  Ini kerana ibu mengalami pelbagai bentuk tekanan dan gangguan emosi akibat perubahan fizikal. Apalagi semasa melahirkan anak, tenaga dikerah dengan hebat, urat saraf banyak yang cedera dan terjadi luka di bahagian tertentu. 

 

Justeru, pemakanan ibu semasa berpantang perlulah dititikberatkan bagi mengawal emosi ibu dan mengurangkan radang di bahagian luka akibat tersalah makan. Antara pemakanan yang disyorkan semasa berpantang ialah pengambilan suplement. SET BERSALIN SHAKLEE mampu membantu menangani stress di kalangan ibu berpantang, di samping memberikan tenaga kepada ibu dan membantu menyembuhkan luka dengan cepat.

 

Berikut ialah kandungan suplement dalam Set Bersalin Shaklee dan kebaikan setiap satu:

 

  1. B Complex – Membantu mengawal emosi ibu, memberikan rasa tenang dan mengurangkan stress
  2. Vitalea – Merupakan multivitamin terhebat yang membantu ibu kekal bertenaga sepanjang berpantang dan mampu menguruskan anak dan kerja rumah yang ringan walaupun berpantang
  3. Ostematrix – Kalsium yang membantu mengurangkan lenguh badan, membekalkan kalsium yang penting terutamanya untuk ibu menyusu dan mengurangkan sembelit serta keletihan
  4. Zinc – Merupakan komponen utama ikan haruan yang membantu luka bersalin cepat sembuh, sama ada luka bersalin normal ataupun pembedahan

 

Jika ada budget, saya sangat sarankan ibu-ibu mengambil ESP (merupakan protein terbaik di pasaran) yang merupakan milkbooster terhebat, selain membantu luka bersalin cepat sembuh.

 

Berikut ialah testimoni customer yang berpuas hati dengan Set Bersalin Shaklee:

 

set pantang ESP

 

 

Dan Set Bersalin Shaklee bukan setakat meredakan stress dan memberikan tenaga, ia juga membantu susu ibu meriah semasa berpantang. Tak percaya? jom tengok yang ni:

 

Susu byk dgn set berpantang+ESP

 

Alhamdulillah, Set Bersalin Shaklee memang terbukti berkesan, baik dari segi memberi tenaga, meredakan stress ibu berpantang, membantu luka cepat sembuh dan susu juga meriah dengan pengambilan ESP. Nak apa lagi kan? All in One!!! Memang berbaloi-baloi!

 

Nak lihat lebih banyak testimoni? Jom klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: