House

Set Nutriwhite Shaklee


Set Nutriwhite Shaklee

Assalamualaikum. Hari ni saya nak bercerita tentang set skincare Shaklee. Mesti ramai yang ingat Shaklee ni ada vitamin je kan, tapi jangan tak tahu, Shaklee ada set skincare yang terbaik tau. Terdapat 2 pilihan skincare Shaklee iaitu Set Nutriwhite Shaklee dan Enfuselle Shaklee.

 

Hari ni kita cerita tentang Set Nutriwhite Shaklee ya. Siapa yang sesuai mengambil Set Nutriwhite Shaklee ni? Ia sesuai diambil jika anda mempunyai kulit normal atau kulit kombinasi (gabungan normal dan berminyak). Namun begitu jika muka anda berjerawat, saya cadangkan anda mengambil Set Enfuselle. Tapi jika jerawat hanya sedikit dan jarang-jarang timbul, Set Nutriwhite Shaklee ni sesuai untuk anda.

 

Set Nutriwhite Shaklee juga sangat sesuai bagi yang mengalami masalah jeragat. Ini kerana set ini direka khas untuk pemutihan secara mendalam, di mana ia akan menyebabkan wajah anda jauh lebih berseri dari sebelumnya. Jika anda mengalami jeragat, insyaAllah Set Nutriwhite Shaklee ni akan membantu memudarkan masalah jeragat anda.

 

Mari kita lihat apa yang terdapat dalam Set Nutriwhite Shaklee ni:

 

Set Nutriwhite Shaklee

<span style="font-size: 12pt;">Set Lengkap Nutriwhite Shaklee</span>

 

Banyaknya? Memang banyak sebab macam-macam ada. Tapi jangan bimbang, jika anda nak mencuba dulu, saya sarankan ambil basic set iaitu Cleanser, Toner dan Krim Siang.

 

Set Nutriwhite Shaklee

<span style="font-size: 12pt;">Set Asas Nutriwhite</span>

 

Mari kita lihat satu-persatu bermula dengan Set Asas Nutriwhite

 

1. PENCUCI MUKA NUTRIWHITE

 

Gentle Deep Foaming Cleanser memang menjadi pilihan ramai pengedar dan customer Shaklee. Mana taknya, ia mencuci muka kita dengan lembut, tanpa ada kesan regangan dan tarikkan selepas mencuci tu. Kulit juga terasa sangat bersih dan mulus selepas mencuci. Hilang semua sel-sel mati dan kotoran pada kulit. Bonus! Ia menegangkan kulit secara lembut!

 

Yang seronoknya pencuci muka Nutriwhite ini mempunyai banyak buih, tidak kering selepas di cuci dan tahan lama tau, dekat setahun kalau pakai seorang. Memang jimat dan berbaloi.

 

2. TONER NUTRIWHITE

 

Dikenali sebagai Soothing Radiance Whitening Softener, toner Nutriwhite ni penting untuk melembapkan, menyegarkan dan menyeimbangkan pH kulit.

 

Ia sangat lembut pada kulit, tidak memedihkan kulit kita dan istimewanya ia membantu menutup masalah liang pori terbuka dan besar pada wajah. Ramai yang mempunyai masalah liang pori terbuka sangat berpuas hati setelah mengamalkan Toner Nutriwhite ini. Bonus, Toner Nutriwhite bukan sahaja menyegarkan, tetapi menegangkan kulit kita.

 

3. KRIM SIANG NUTRIWHITE

 

Ultimate Protection Whitening lotion ini sangat penting untuk melindungi kulit kita daripada mengalami kerosakan akibat terdedah kepada matahari.Ia juga membantu melembapkan kulit dari segenap sudut dan membina daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran.

 

3 skincare di atas adalah basic set yang saya sarankan anda ambil untuk melihat kesan ketara dengan cepat. Namun jika anda ada budget lebih, tak salah ambil satu set lengkap. Kesannya pastilah berganda-ganda hebatnya. Jom kita lihat jenis-jenis lain yang ada dalam Set Nutriwhite Shaklee ni.

 

4. DAILY DEFENSE WHITENING ESSENCE

 

Daily Defense Whitening Essence ialah SERUM PEMUTIH. Ia mengandung Bearberry untuk memutihkan dan menegangkan kulit, serta mengandungi Strawberry Begonia untuk mengurangkan pigmen dan tompok-tompok hitam.

Selain itu ia juga mengandungi Vitamin C aktif untuk membawakan kesan pencerahan maksimum dan kulit akan tampak lebih halus, mulus dan cerah.

 

5. NUTRIWHITE ACTION MAKEUP REMOVER

 

Makeup remover ini mampu mencuci kulit muka kita jauh lebih mendalam, lembut, bersih dan berupaya menanggalkan sel-sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan.

 

Jika anda pengamal makeup setiap hari, amat disarankan mengambil Makeup Remover ini. Tapi kalau tak makeup pun, sebenarnya banyak kotoran yang melekat di wajah kita tanpa kita sedari. Jadi Makeup Remover ini sangat membantu membersihkan kulit dengan lebih baik.

 

6. NUTRIWHITE SPOT WHITENING TREATMENT

 

Jika anda ada masalah jeragat, bintik hitam yang kuat dan kulit tidak sekata, sangat disarankan mengambil Spot Whitening ini. Ia sangat membantu mengurangkan bintik hitam dan pigmen dengan cepat, serta memberikan kesan pencerahan dan menegangkan kulit.

 

Selain itu, Spot Whitening jugaa membantu memulihkan kulit dari kesan kerosakan akibat kesan matahari dan membnatu menghilangkan radang kulit. Pastinya kulit akan lebih gebu, tegang dan halus dengan menggunakan produk ini.

 

7. OVERNIGHT RENEWAL WHITENING CREAM

 

Krim malam ini bertindak memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit semasa kita tidur. Ia juga membantu melembapkan secara mendalam, mencerahkan dan mengurangkan tompok hitam.

 

Di waktu pagi bila bangun dari tidur, anda akan merasa kulit yang gebu, halus, cerah dan berseri. Tak percaya? Kena cuba.. baru merasa..

 

Berikut ialah pengguna Set Nutriwhite Shaklee yang berpuas hati…

 

Set Nutriwhite Shaklee

 

Set Nutriwhite Shaklee

 

 

Set Nutriwhite Shaklee

 

Banyak lagi testimoni Set Nutriwhite Shaklee, insyaAllah saya akan sharekan dalam artikel akan datang ya. Oh ya, bagi anda yang teringin nak muka cantik menawan, putih mulus bak salji, glowing segenap wajah, jangan segan silu hubungi saya untuk mencuba Set Nutriwhite ni ya. InsyaAllah kita adjust mengikut budget anda.

 

Nak lihat lebih banyak TESTIMONI Nutriwhite? Klik DISINI

 

Untuk pembelian produk, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Fara Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

5 comments on “Set Nutriwhite Shaklee

  1. husaini on said:

    assalamualaikum, boleh saya tau berapa harga all set dgn set asas? berapa lama boleh nampak kesan dia? berapa lama boleh tahan product tuh? dan ade kesan mengelupas tak?

  2. Nice sharing ?

  3. salfiana on said:

    hai .. kalau jenis yang berkulit normal boleh pakai tak?

  4. hsnina on said:

    Set ni sesuai x utk remaja?

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: