House

Set Penyusuan B, Set Mampu Milik Tetapi Hasil Tetap Meriah


Kesilapan Utama Dalam Penyusuan

Ada masalah penyusuan, tetapi budget terhad? Anda patut cuba Set Penyusuan B, Set Mampu Milik Tetapi Hasil Tetap Meriah.. Apa ada dalam Set B?

Set B mengandungi 4 supplement iaitu:

  • Vitamin B
  • Vitamin C
  • Multivitamin 
  • Alfalfa

Kesemua 4 vitamin ini sangat penting untuk kesihatan ibu, memberi tenaga, mengelakkan ibu cepat letih dan vitamin B membantu menstabilkan emosi ibu. Bila badan ibu berada dalam keadaan sihat dan bertenaga, emosi tenang..insyaAllah susu akan lebih cepat dihasilkan. Alfalfa pula mampu bertindak sebagai milk booster dan membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat, dengan syarat anda MESTI MENGEPAM SETIAP 2-3 JAM SEKALI ya

Mengimbas saat saya mengenali Shaklee dulu, saya juga bermula dengan Set B. Alhamdulillah selepas 5 hari, memang pengeluaran susu meningkat. Dan sejak itu, Shaklee memang supplement wajib bagi saya dan keluarga. Seronoknya menggunakan set ini, memang badan terasa bertenaga dan tak mudah letih.. Jom tengok testimoni ibu lain yang menggunakan set ni ya..

 

Testimoni 1: Dulu pam 1/2 oz, sekarang dapat 3-4 oz sekali pam

 

Testimoni 2: Dulu dapat 3 oz, sekarang 4-6 oz sekali pam

 

 

Alhamdulillah, buat ibu-ibu di luar sana yang ada masalah penyusuan, jangan cepat berputus asa ya. Selain kena tingkatkan kekerapan mengepam, anda juga perlu minum 3-4L air sehari, dan laburkanlah sedikit wang anda untuk suplemen penyusuan. Bukan sahaja bayi anda mendapat susu yang berkualiti, malah badan anda juga terasa jauh lebih sihat dan bertenaga. 

Untuk melihat lebih banyak testimoni Set Penyusuan B, Set Mampu Milik Tetapi Hasil Tetap Meriah, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias https://www.facebook.com/farahalias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: