House

Set Penyusuan Mampu Milik, Set B Shaklee


Salam semua.. hari ni dah 15 Februari.. tengah-tengah bulan ni biasanya ekonomi gawat. Ramai yang berjimat sementara menunggu gaji hujung bulan kan? Namun kalau tiba-tiba susu merudum, bagaimana pula? Nak tak nak, ibu mesti cari jalan bagaimana nak tingkatkan semula penghasilan susu kan..

 

Yang paling penting, ibu kena semak semula jadual pam. Jika banyak poteng pam tu, disiplinkan semula jadual anda untuk mengepam ya. Pastikan anda pam setiap 2-3 jam sekali. Yang kedua, pastikan minum air 3L sehari dan ketiga, jaga pemakanan anda dan pastikan anda mengambil pemakanan yang seimbang.

 

Jika anda ibu bekerjaya dan sibuk, makanan pun tak sempat mana, ambillah supplement penyusuan, bukan sahaja bagus untuk penyusuan,  tetapi juga memberi tenaga dan menyeimbangi mana-mana nutrien yang kurang dalam badan.

 

Set penyusuan mampu milik yang saya maksudkan ialah Set B Shaklee. Set B merupakan set asas dalam penyusuan, dan harganya memang mampu milik. Walaupun set asas, namun jika anda disiplin dalam mengepam dan mengambil air 3L sehari, insyaAllah hasilnya tetap meriah. Yang penting, ibu sendiri rajin berusaha ya..

 

Jom tengok testimoni customer yang telah mencuba Set B..

 

Testimoni 1: Stok Banyak Dengan Set B Shaklee

 

 

 

Testimoni 2: Dapat 6 oz Selepas Sesi Ketiga Pam

 

 

 

Lebih banyak testimoni penyusuan Set B DI SINI

 

Alhamdulillah, ini antara testimoni ibu yang berpuas hati dengan Set B Shaklee. Jika anda adalah masalah penyusuan, namun budget terhad, jangan tunggu lama-lama, belilah Set Penyusuan Mampu Milik, Set B Shaklee anda hari ini juga!  InsyaAllah dengan konsisten pam, air 3L dan dilengkapkan lagi dengan supplement, anda pasti berpuas hati!

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias  untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: