House

Set Slimming Shaklee Budget


Saya menerima banyak pertanyaan, ada tak Set Slimming Shaklee Budget ? Ye lah.. bukan apa, nak ambil set slimming bukan sebulan boleh kurus. Lemak tu dah tepu, mesti ambil masa nak cairkan? Jadi, biarlah yang bertepatan dengan budget kita. 

 

Jangan beli set beratus-ratus pada bulan pertama, bulan kedua tak boleh mantain beli, pun tak berkesan juga kan.. jadi biarlah berpadanan dengan budget anda. 

 

Jika anda mempunyai budget yang terhad, anda boleh memilih Set Slimming Shaklee Budget sebagai pilihan suplement anda. Apa ada dalam Set Slimming Shaklee Budget ni?

1) Lecithin – agen pemecah lemak terbaik

2) Alfalfa – Agen detoks, di mana ia mengeluarkan semua lemak yang telah dipecahkan tadi

3) Herblax – Pencuci usus dan mampu mengatasi masalah sembelit. Juga bertindak mengempiskan perut dengan cepat.

 

Lazimnya, untuk set slimming budget shaklee ni, customer saya akan mengambil 2 produk sahaja, sama ada Lecithin+Alfalfa atau Lecithin+Herbalax. Namun, jika ada budget lebih sedikit, ada yang tambah Herblax sekali. Jadi, sekali lagi, terserah pada budget anda.. nak ambil 2 boleh, 3 terus pun boleh..

 

Walaupun set ni dinamakan Set Slimming Shaklee Budget, namun kesannya best tau. Tak percaya? Jom kita tengok testimoni customer ya..

 

herblax n lecithin

 

 

berat turun dgn dgn lecithin n alfalfa

 

 

lecithin,alfalfa turun 2 kg 2 mgg

 

Alhamdulillah, walaupun set budget, namun kesan sekurang-kurangnya 2 kg mesti dapat dilihat oleh setiap pengguna. Tu pun ramai yang makan tak konsisten, kalau konsisten, insyaAllah kesannya tentu lebih cepat lagi kan!

 

Bagi yang nak mencuba, jangan risau, Shaklee selamat dan berkesan. Tiada bahan kimia, 100% semulajadi dan tiada kesan sampingan. Ibu menyusu pun boleh ambil semua produk di atas tau. Yang tak menyusu, lagilah of coursee sangat pasti boleh ambil.

 

Untuk melihat lebih banyak TESTIMONI, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar untuk mendapatkan updates dan pelbagai INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: