House

Sihat, Ceria dan Penyusuan Sempurna Semasa Berpantang..


Berpantang dengan tenang, sihat, cergas dan gembira?

Berapa ramai ibu-ibu yang benar-benar merasai perasaan di atas semasa berpantang? Kebanyakkannya akan rasa lesu, letih, tak bermaya kerana badan masih lemah, ditambah pula dengan kehadiran bayi yang biasanya berjaga di waktu malam. Dan lebih haru lagi, bila bayi kita kuning, ibu tak dapat nak makan jamu, kerana jamu akan menyebabkana penyakit kuning bertambah  teruk, Jika ini berlaku, apa alternatif ibu untuk memastikan badan sihat?

Jawapannya ialah SUPPLEMENT SHAKLEE. Kenapa supplement??? Sebab supplement tak membawa sebarang mudarat pada bayi. Dan supplement jugalah yang sangat penting untuk memastikan badan ibu kekal sihat dan bertenaga. Tak ada panas badan dan tak ada juga rasa dan bau jamu yang kurang menyenangkan.. Alhamdulillah ramai ibu-ibu di luar sana, yang puas hati dengan set bersalin Shaklee. Mari kita tengok apa kata ibu ini dalam tempohnya berpantang..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Menurut Pn Shieda, walaupun berpantang dan kurang tidur, tetapi beliau tetap rasa cergas dan sihat walaupun melayan baby sepanjang malam. Kualiti dan kuantiti susu juga meningkat dengan pengambilan Energizing Soy Protein (ESP) dan baby tetap kekal sihat walaupun travel jauh sepanjang 6 hari. Bestkan? 

Berminat nak cuba? Euphoria Set Bersalin hanya rm 100 sahaja untuk 40 hari, manakala fullset rm 278 untuk 4-6 bulan. Jika anda ingin memastikan penyusuan bayi anda berjalan lancar seperti Pn Sieda, anda amat digalakkan ambil ESP yang berharga rm 150 untuk kegunaan 2-3 bulan.

Sila hubungi saya untuk harga bagi setiap FULLSET dan konsultasi penyusuan percuma juga disediakan bagi setiap customer kami, hanya di mommyiskandar.com. Hubungi saya di 019-6657 302 / email farahshoppe@gmail.com / add fb saya farah alias biz

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: