House

Suplement Haji dan Umrah


Tak lama lagi tibanya musim haji. Bagi anda yang ibu bapa, saudara atau kenalan yang bakal menunaikan haji atau umrah, apa kata hadiahkan mereka “Suplement Haji dan Umrah”. Maklumlah perjalanan jauh dan  perubahan cuaca terutamanya, akan membuatkan perubahan di dalam badan yang memungkinan menjejaskan kesihatan.

 

Jadi untuk memastikan jemaah haji dan umrah sentiasa sihat dan “fit” semasa mengerjakan ibadah, apa kata ambillah suplement shaklee. InsyaAllah akan membantu jemaah sihat, cergas dan tidak terjejas dengan perubahan cuaca di sana.

 

Apa vitamin atau suplement yang sesuai untuk jemaah haji dan umrah ni? Ada beberapa suplement haji dan umrah yang penting, antaranya:

 

1) Nutriferon

  • Mampu meningkatkan sistem imunisasi badan dalam masa 3 hari. Melindungi dari virus, mikrob, mengelakkan selsema, inflamasi dan influenza.. Meringankan stress dan kelesuan. Jadi bagi memastikan badan sentiasa sihat dan tidak mudah diserang penyakit, nutriferon harius diambil setiap hari bermula 3 hari sebelum berangkat ke Tanah Suci.

 

2) Performance Drink (PD)

  • Minuman elektrolit yang mampu membekalkan tenaga segera pada badan dan mengelak dehidrasi. Lazimnya apabila berjalan jauh atau ‘travel', kita cenderung kurang minum air. Jadi PD mampu mencegah dehidrasi dan mengurangkan rasa haus. PD juga memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat dan meningkatkan daya tahan otot untuk terus menjalankan ibadah.

 

3) Ostematrix (Kalsium)

  • Mengerjakan haji dan umrah memerlukan jemaah berdiri lama dan berjalan jauh. Ostematrix membantu jemaah supaya tidak berasa kebas kaki, kejang mahupun sakit pinggang. Jangan pandang ringan kepentingan kalsium.. kerana ia memang sangat membantu kesihatan tulang.

 

4) Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

  • Sangat penting bagi jemaah yang mengalami sakit-sakit sendi. Bagi jemaah yang mempunyai rawan yang haus di lutut terutamanya, atau sakit lutut semasa berjalan, saya kira AJHT WAJIB bagi jemaah ini. Bukan apa, alang-alang niat nak beribadat, biarlah badan sihat dan kita pun dapat menjalankan ibadah dengan sempurna kan?

 

Yang berikut nie testimoni yang diberikan Pn. Wan yang telah pergi Umrah bersama suami:

 

“Syukur Alhamdulillah baru2 ni saya berpeluang menunaikan umrah & ziarah bersama suami. Selama 14 hari & dengan keiizinan Allah juga, sihat & ringan rasa badan.

Suami memang tak tinggalkan AJHT & Ostematrix setiap hari walaupun di Malaysia.

Performance drink (dalam tumbler tupperware) saya minum sekali sekala masa di Istanbul sebelum sampai tanah suci. Semasa di tanah suci, of course, tiada yang lebih menyegarkan selain dari Air Zamzam. SubhanaAllah…

Di penghujung “trip” badan rasa macam nak demam & sakit tekak. Mungkin sebab keadaan di Mekah masih berdebu2 -” construction everywhere. Terus saya ambik Nutriferon sebelum tidur. Alhamdulillah dah tak jadi demam & tinggal batuk sedikit2 saja.

Alhamdulillah vitamin2 ini sangat membantu saya & suami. Di harapkan perkongsian saya ini bermanfaat untuk anda juga.”

 

Bagi yang berkemampuan, bolehlah mengambil semua suplement haji dan umrah di atas. Namun bagi yang kurang berkemampuan, jangan risau, hubungi saya dan saya akan consult anda mengikut keadaan kesihatan, yang mana yang paling penting untuk anda bawa ke sana ya. 

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: