House

Susu Banyak dan Ibu Sihat Dengan Set Berpantang Shaklee!


Alhamdulillah.. saya sangat seronok menjalankan bisnes Shaklee.. Dari mengandung, berpantang dan selepas pantang, customer saya akan terus mengambil Shaklee dan teruja dengan kesannya. Hari ni saya nak share tentang Set Berpantang ya.. Gembira dengan testimoni seorang customer ni, membuatkan saya terpanggil menulis artikel ini..

Set berpantang / Set Bersalin Shaklee merupakan set yang semakin popular di kalangan ibu mengandung sekarang ni. Ramai ibu hari ni memilih supplement dalam berpantang , berbanding jamu, berikutan supplement Shaklee lebih flexible, selamat dan boleh diteruskan di dalam pantang walaupun bayi kuning. Tiada kesan sampingan pada ibu, mahupun bayi dalam pantang.. dan kesannya? Susu banyak, badan segar dan bertenaga, serta luka pun cepat sembuh..

Jom tengok testimoni ibu-ibu yang berpuas hati dengan set kami. Semestinya susu banyak dan ibu sihat dengan Set Berpantang Shaklee..

 

Testimoni 1 – Susu banyak dan badan segar sepanjang berpantang

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimoni 2 – Susu banyak dan badan bertenaga walaupun bersalin secara caesar..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah.. saya pun tumpang gembira bila customer saya gembira dengan kesannya.. Bagi anda yang nak mencuba Set Bersalin ni, saya galakkan anda add on ESP  (protein soya) ya. Set Berpantang lebih kepada kesihatan ibu dan menyembuhkan luka dengan cepat, manakala ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu..

 

Untuk lebih banyak Testimoni Set Berpantang, sila klik DI SINI 

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Susu Banyak dan Ibu Sihat Dengan Set Berpantang Shaklee!

  1. Salam kak,
    Nak tnya..sy dijangka bersalin early April..set berpantang dan penyusuan yang manakah sesuai utk sy masa dalam pantang nti?

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: